Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 

Podobné články

Jednotnou datovou platformu chce mít do tří let 70 % velkých českých firem

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Nadpoloviční většina firem přiznává, že má spoustu dat, ale pro uživatele je obtížné je najít nebo jim důvěřovat. Téměř 40 % firem navíc uvádí, že jejich technologické prostředí už nedostačuje současným potřebám. Jak velké organizace pracují s daty? Čtěte více

Brother ocenil AT Computers za vzájemnou spolupráci

13. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers získala ocenění od společnosti Brother pro distributora s největším obratem v kategorii hardwaru. Platí pro Českou republiku za fiskální rok 2023/2024. Čtěte více

ATC získalo dvě ocenění od EPSONu

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala hned dvojici ocenění od společnosti EPSON. Ceny byly předány na přátelském setkání v pondělí 29. 4. 2024. Čtěte více

eD system Slovensko získalo ocenění IBM

7. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system Slovensko převzal ocenění IBM Build Distributor roku 2023. Stalo se tak na výročním setkání obchodních partnerů společnosti IBM, které se uskutečnilo 17. dubna v restauraci Da Andrea v Bratislavě. Čtěte více