Před Vánocemi e-shopy rozeslaly skoro 2 000 newsletterů

29. 12. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: VIVmail.cz)
Z údajů společnosti VIVmail vyplývá, že v letošním předvánočním období velké české e-shopy rozeslaly téměř 2 000 newsletterů, v nichž představily přes 20 000 produktů od více než 3 000 značek z celého světa. V newsletterech bylo nabídnuto přes 11 000 produktů za speciální cenu, u téměř 9 000 produktů se nabízela doprava zdarma. Dárek k nákupu byl slibován k nákupu téměř 3 000 položek.

Z hlediska počtu a frekvence posílání elektronických newsletterů patřily v předvánočním období k nejaktivnějším e-shopům Alza, Mall, Okay a Kasa. Alza například odesílala minimálně 34 newsletterů měsíčně, Mall se zase držel spíše u každodenní frekvence s 27 newslettery za měsíc. Nejčastějšími značkami promovanými v newsletterech byly v tomto období Samsung, Lenovo, Philips a Sony. Čeští internetoví obchodníci své předvánoční newslettery rozesílali nejčastěji odpoledne mezi 17-18 hodinou. Nejvíce newsletterů jejich odběratelé obdrželi v úterý, ve čtvrtek a v pátek. Analýza vychází z monitoringu aktivit stovky největších českých e-shopů.

„Aktivní rozesílání nabídek formou elektronických newsletterů na zákazníky zabralo, o čemž svědčí růst průměrné ceny letošní předvánoční objednávky,“ uvedl Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz a dodal: „Z údajů největší české affiliate sítě VIVnetworks.com vyplývá, že průměrná objednávka v tomto období v oboru elektro činila 3 009 Kč, což představuje meziroční růst o 12 %, v sekci móda zase rostla o 32 % a dosáhla 1 340 Kč.“ Silnější nákupy začaly koncem listopadu, největší nákupní horečku pak Češi měli v týdnu od 7.12.

Štítky: 

Podobné články

Podnikatelé se bojí ztráty dat i krádeže identity, zabezpečení však podceňují

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Povědomí o významu kybernetické bezpečnosti mezi českými podnikateli roste, často jí však nepřisuzují dostatečnou prioritu. Jen 39 % dotázaných mikro- a malých podnikatelů uvádí, že jsou ochotní do zabezpečení své firmy investovat více než 500 korun měsíčně. Pětina dokonce na bezpečnost nedá měsíčně ani korunu. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více