Pyrománie je zpět, AT Computers opět rozdává ohňostroje

5. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro vás i letos přichystala předvánoční akci s názvem Pyrománie. Za zakoupené produkty se dočkáte odměny v podobě profesionálních ohňostrojů v hodnotě několika tisíc korun.

Pro zákazníky ATC je k dispozici až 2 000 profesionálních setů. Vyhrát přitom může opravdu každý. Podmínkou je registrovat se na www.atcomp.cz/megaakce a od 1. listopadu do 16. prosince 2015 nakoupit u AT Computers zboží alespoň za 199 999 Kč bez DPH.

Počet setů, které lze získat, je odstupňován podle objemu objednávek. Při nákupu za 555 555 Kč bez DPH a více obdržíte dva ohňostrojové sety, při nákupu v hodnotě nad 1 111 111 Kč bez DPH dokonce tři sety.

Ohňostroje třetí kategorie byly dříve určeny jen profesionálům, nyní je ale možné s nimi manipulovat už od 21 let. Ohňostroje budou doručeny do Silvestra 2015.

Letošní ohňostroje jsou sestaveny z  kalibru 38 mm a mají fantastické finále. Všichni výherci i jejich diváci se mají nač těšit.

Podobné články

Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství

14. 7. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Michna Media)
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více