Balíky pro zákazníky z e-shopů k vyzvednutí v trafikách

23. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PNS)
Už i První novinová společnost, nebo-li PNS, se vrhla do byznysu, který rozšiřuje služby e-shopů a zákazníkům nabízí možnost vyzvednout si balík na různých místech v ČR. Baliczech, jak se služba jmenuje, umožňuje objednané zboží vyzvednout a případně i uhradit v prodejnách tisku.

Výdejní síť Baliczech v současné době zahrnuje 250 míst po celé České republice. V současné době službu využívá například Datart. Díky propojení s rozvozem tisku distribuuje PNS zásilky z e-shopů do výdejní sítě během jediné noci. Zboží, které si zákazník přes e-shop objedná, tak může být připraveno k vyzvednutí na prodejně již druhý den ráno, a to i v sobotu. Služba Baliczech nabízí e-shopům možnost rychlého dodání zboží do své výdejní sítě za ceny od 30 Kč. V průběhu roku 2015 plánuje společnost PNS rozšířit síť na 1 000 výdejních míst.

Výdejní síť Baliczech si klade za cíl být všude - nejen ve velkých městech, ale i na málo frekventovaných místech, kde je horší dostupnost nákupních možností či kde zákazníci spoléhají jen na jediného přepravce. PNS a služba Baliczche má za cíl zjednodušit všem zákazníkům přístup k zásilkám elektronických obchodů a to bez ohledu na místo jejich bydliště - stejně jako je tomu už nyní s dostupností tisku.

„Jedinečnost služby Baliczech spočívá v tom, že celý logistický proces z e-shopu do prodejny tisku netrvá déle než 12 hodin. Navíc zboží na výdejní místa zavážíme šest dní v týdnu,“ řekl novinku Radomil Juda, generální ředitel PNS, a dodal: „Baliczech nabízí možnost spolupráce velmi širokému spektru e-shopů. Ty totiž jistě uvítají dostupnost a šíři naší výdejní sítě, cenu, rychlost dodání i rozměrové a hmotnostní limity, které vyhoví většině z nich. Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku jako jsou například menší televizory.“

Výdejní místa Baliczech jsou označena logem, jejich seznam je uveden na webových stránkách služby Baliczech.cz, na stránkách partnerských e-shopů a také v mapách portálu Seznam.cz. Výdejní síť zahrnuje vedle klasických kamenných prodejen tisku i stánky, čerpací stanice, prodejny potravin či drogerie. Společnost PNS obsluhuje celou Českou republiku a není limitována lokalitou ani typem výdejního místa. Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky. Více informací naleznete na www.baliczech.cz.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více