Skinzone s novým webem a slevou

17. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Skinzone)
Přepracované webové stránky a e-shop spustila společnost Skinzone. Současně připravila 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Nový web nově přináší zákazníkům přepracovaný design, obsah i technologie. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při jeho vývoji kladen velký důraz mj. i na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení. Výsledkem všech inovací je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový konfigurátor produktů, díky němuž postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů pouhé tři kroky. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

„Ještě před devíti měsíci bych nevěřil, že proces aktualizace webových stránek může být tak zdlouhavý a náročný. Naši webovou misi jsme ovšem nyní zdárně dokončili a připravili u této příležitosti pro naše zákazníky i atraktivní slevu. Věřím, že obojí zákazníci ocení,“ uvedl Petr Svoboda, business development manager Skinzone.

Kromě nových webových stránek společnosti Skinzone je tu také mimořádná prodejní akce, díky které si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Pro objednání produktů s 50% slevou stačí v průběhu objednávky zadat slevový kód „WEB2014“. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Štítky: 
E-shopy, Skinzone

Podobné články

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více