Vybrané e-shopy jeden den zaplatí zákazníkům dopravu

22. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz a DCD Publishing)
Den dopravy zdarma pro nakupující, který již několik let funguje ve světových e-shopech, dorazí 27. listopadu poprvé do ČR. Do akce je v současné době zapojeno přes 480 e-shopů a dopravné platí zdarma u objednávek nad 300 korun.
Foto: SXC.hu

K nákupu vánočních dárků v letošním roce využije e-shopy 96 % uživatelů internetu, kteří v předvánočním období v e-shopech denně utratí okolo 300 miliónů korun. Částečně ulevit českým nakupujícím může premiéra akce „Den dopravy zdarma“. Ta se uskuteční 27. listopadu a mohou se do ní zapojit e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.

V e-shopech zapojených do této akce se v tomto období denně uskuteční 16 500 objednávek, při kterých zákazníci na dopravném utratí 1,5 milionu Kč denně. “Den dopravy zdarma je příležitost, jak přesvědčit k okamžitému nákupu ještě nerozhodnuté uživatele, kteří stále přemýšlí nad vánočními dárky, a zároveň i skvělá možnost, jak k nákupu přesvědčit ty zákazníky, kteří by jinak nakupovali v kamenných obchodech a ukázat jim tak výhody online nakupování,” uvedl Kamil Demuth z internetového rádce Heureka.cz. Už při premiérovém ročníku se odhaduje, že počet objednávek vzroste díky dopravě zdarma o desítky procent. V průměru lidé ušetří na jedné objednávce dopravou zdarma přes 100 Kč.

Avšak poštovné někdo uhradit musí. Protože to nebudou zákazníci, přechází tato povinnost na provozovatele e-shopů.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník, který se stejně jako v minulých letech setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

Do akce Den dopravy zdarma se mohou zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na www.dendopravyzdarma.cz.

Štítky: 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více