Zprávy

Focus Nordic získal do distribuce produkty Kenko
Distribuce

Focus Nordic získal do distribuce produkty Kenko

Společnost Focus Nordic k 1. dubnu 2022 získala v České republice a na Slovensku distribuci značky Kenko. Známá japonská značka nabízí telekonvertory, prodlužovací tubusy, filtry, dalekohledy a produkty pro ochranu objektivů.

Přečíst celý článek
Samsung představil nový Smart Monitor M8, který se (opět) obejde bez počítače
Novinky

Samsung představil nový Smart Monitor M8, který se (opět) obejde bez počítače

Společnost Samsung představuje nejnovější přírůstek do své řady chytrých monitorů. Model Smart Monitor M8 s úhlopříčkou 32" zaujme moderním stylovým provedením, štíhlou konstrukcí, rozlišením UHD a kamerou SlimFit v základní výbavě.

Přečíst celý článek
Samsung a WD budou spolupracovat na standardizaci technologií pro ukládání dat
Novinky

Samsung a WD budou spolupracovat na standardizaci technologií pro ukládání dat

Společnosti Samsung a Western Digital podepsaly memorandum týkající se spolupráce s cílem standardizovat a podpořit široké přijetí technologií pro ukládání dat nové generace D2PF (Data Placement, Processing and Fabrics). Společnosti se zpočátku zaměří na sjednocení svého úsilí a vytvoření živého ekosystému pro řešení ukládání dat typu Zoned Storage.

Přečíst celý článek
Nová propozice značky Eset: „Progress. Protected.“
Novinky

Nová propozice značky Eset: „Progress. Protected.“

Společnost Eset představuje novou propozici značky Progress. Protected. Hlavní myšlenkou změny je snaha zdůraznit skutečnost, že technologie dnes potřebují ochranu nejen samy o sobě, ale také kvůli tomu, že poskytují důležitá propojení a umožnují tak společenský a technologický pokrok.

Přečíst celý článek
Partnerství společností Avaya a Alcatel-Lucent urychlí přechod zákazníků na cloudová řešení
Novinky

Partnerství společností Avaya a Alcatel-Lucent urychlí přechod zákazníků na cloudová řešení

Nové strategické partnerství rozšiřuje dostupnost kontaktního centra poskytovaného formou služby Avaya OneCloud CCaaS zákazníkům společnosti Alcatel-Lucent Enterprise. Dohoda zároveň zpřístupňuje řešení společnosti Alcatel-Lucent Enterprise zákazníkům firmy Avaya.

Přečíst celý článek
Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a WE|DO
Novinky

Společnost Allegro dokončila akvizici MALL Group a WE|DO

Nejpopulárnější nákupní platforma v Polsku Allegro a jeden z deseti největších internetových obchodů na světě, dokončila převzetí společností MALL Group a WE|DO. Spojení podpoří pokračující mezinárodní expanzi rozšířené skupiny a umožní obchodníkům z celého regionu i mimo něj těžit z toho, že mohou díky jedinému zalistování své výrobky prodávat napříč zeměmi.

Přečíst celý článek
Prodej tiskáren a multifunkcí vloni v ČR stagnoval
Analýzy

Prodej tiskáren a multifunkcí vloni v ČR stagnoval

Prodej tiskových zařízení v České republice v objemu vloni podle IDC meziročně poklesl o 1,7 %. Hodnota dodaných tiskáren a multifunkcí ovšem díky vyšší průměrné ceně o 8,3 % vzrostla. Stále větší popularitu si získávají inkoustová tisková zařízení s tankovým systémem.

Přečíst celý článek
Novinky

Každý den by měl být Světovým dnem zálohování

Na poslední březnový den každoročně připadá Mezinárodní den zálohování. Ale protože se téměř 9 z 10 organizací v regionu EMEA potýká s rostoucí propastí v dostupnosti a ochraně dat, tématu jejich zálohování bychom se měli věnovat každý den v roce.

Přečíst celý článek
Umělá inteligence a strojové učení ve světě 3D tisku
Novinky

Umělá inteligence a strojové učení ve světě 3D tisku

Ačkoli nám může oblast umělé inteligence (AI) a strojového učení (ML) připadat v souvislosti s 3D tiskem na první pohled jako velmi nesourodá kombinace, opak je pravdou. AI a ML technologie totiž mohou světu 3D tisku nabídnout několik velmi žádaných benefitů, o kterých si více prozradíme na následujících řádcích.

Přečíst celý článek
Hlavní slovo v oblasti zákaznické zkušenosti přebírá umělá inteligence a analýza dat
Novinky

Hlavní slovo v oblasti zákaznické zkušenosti přebírá umělá inteligence a analýza dat

Z nedávného výzkumu pro společnost SAS vyplývá, že téměř 50 % podniků ze sektorů finančních služeb, maloobchodu a IT a telekomunikací plánuje během příštích dvou let zvýšit své investice do technologií monitorujících a podporujících zákaznické zkušenosti o více než 25 %. Přibližně 10 % firem plánuje zvýšit své investice o více než 75 % a některé dokonce plánují investice zdvojnásobit.

Přečíst celý článek