Ze světa firem

Schopnost pracovat s daty má stále větší význam i pro malé a střední firmy
Novinky

Schopnost pracovat s daty má stále větší význam i pro malé a střední firmy

Malé a střední podniky, které umí těžit ze svých “velkých” dat, očekávají během příštích dvanácti měsíců finanční růst - na rozdíl od těch, které data systematicky nepoužívají.

Přečíst celý článek
T-Mobile zpřístupnil Wi-Fi volání pro všechny tarifní zákazníky
Novinky

T-Mobile zpřístupnil Wi-Fi volání pro všechny tarifní zákazníky

T-Mobile spustil Wi-Fi volání do komerčního provozu i pro tarifní zákazníky. Dosud mohli novinku z technických důvodů využívat jen firemní klienti. Wi-Fi volání je v současné době potenciálně dostupné pro zhruba 140 000 zákazníků, a rovněž se rozšířil počet podporovaných telefonů.

Přečíst celý článek
Foxconn získá majoritní podíl ve společnosti Sharp
Novinky

Foxconn získá majoritní podíl ve společnosti Sharp

Foxconn po dlouhém vyjednávání získal 66% majetkový podíl v japonské firmě Sharp. Foxconn za akcie zaplatí celkem 3,5 miliardy dolarů, díky čemuž půjde o doposud největší přesun japonské technologické firmy do zahraničních rukou.

Přečíst celý článek
Aliance EMC a EY urychlí obchodní transformaci
Novinky

Aliance EMC a EY urychlí obchodní transformaci

Společnosti EMC a EY uzavřely strategickou alianci, jejímž cílem je zpřístupnit klientům nástroje a služby, které jim pomohou urychlit návratnost investic a zvýší jejich jistotu při zavádění nových postupů a technologií.

Přečíst celý článek
Společnosti Lenovo a Juniper Networks partnery
Novinky

Společnosti Lenovo a Juniper Networks partnery

Společnosti Lenovo a Juniper Networks uzavřely globální partnerství s cílem vytvořit další generaci konvergovaných, hyperkonvergovaných a škálovatelných řešení pro firemní datová centra. Spolupráce odráží závazek obou společností poskytovat zjednodušená, flexibilní a výkonná řešení, která jim umožní rychlejší nasazení serverů do infrastruktury a snížení provozních nákladů.

Přečíst celý článek
Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun
Novinky

Infografika: České e-shopy v roce 2015 utržily 81 miliard korun

Obrat českých e-shopů v roce 2015 vzrostl o 20 %. Na maloobchodních prodejích se e-shopy, kterých je v ČR v současné chvíli asi 38 000, podílejí 8 %. Již třetina zákazníků využívá k nákupům na e-shopech mobily.

Přečíst celý článek
Největší bezpečnostní incidenty roku 2015 dle Trend Micro
Novinky

Největší bezpečnostní incidenty roku 2015 dle Trend Micro

Bezpečnostní přehled společnosti Trend Micro s názvem Setting the Stage: Landscape Shifts Dictate Future Threat Response Strategies potvrdil, že kybernetičtí zločinci jsou při útocích, počítačové špionáži i dalších protiprávních aktivitách drzejší, chytřejší a troufalejší.

Přečíst celý článek
Vítězství v soutěži ShopRoku 2015 obhájila Alza i LevnéElektro
Novinky

Vítězství v soutěži ShopRoku 2015 obhájila Alza i LevnéElektro

Ze čtyř milionů recenzí a hodnocení udělených v loňském roce vzešel vítěz sedmého ročníku soutěže o nejlepší internetové e-shopy ShopRoku 2015, kterou pořádá nákupní portál Heureka.cz. Vítězství ve svých kategoriích obhájily e-shopy Alza.cz a LevnéElektro, Cenu Heureky si odnesl projekt Člověka v tísni, e-shop Skutečnýdárek.cz.

Přečíst celý článek
Platforma Select Connect partnerům Fujitsu usnadní každodenní činnosti
Novinky

Platforma Select Connect partnerům Fujitsu usnadní každodenní činnosti

Mezi partnery Fujitsu míří nová interaktivní platforma „Fujitsu Select Connect“ využitelná v programech Select Experts a Select Circle Partners. Platforma je zabudovaná přímo do systému pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a umožňuje rychlejší, snazší a transparentnější spolupráci na celé řadě témat, jež vedou k úspěšnějšímu podnikání.

Přečíst celý článek
Povědomí o značce Lenovo roste ve všech segmentech
Novinky

Povědomí o značce Lenovo roste ve všech segmentech

Podle průzkumu povědomí o značce dosahuje spontánní znalost značky Lenovo v kategorii notebooků 75 % a je tak nejznámější značkou těchto zařízení u nás. Podpořená znalost značky dokonce překročila hranici 90 %. V segmentu tabletů si značku Lenovo vybaví téměř dvakrát více lidí než před dvěma lety. Největší nárůst Lenovo zaznamenalo u mobilních telefonů.

Přečíst celý článek