Umělá inteligence
Deloitte Digital a Salesforce spolupracují na zajištění umělé inteligence pro CRM
Společnosti Salesforce a Deloitte Digital uzavřely spolupráci, jejímž cílem je poskytnout firmám nástroje a strategie, které potřebují pro integraci důvěryhodné umělé inteligence do svých CRM systémů.
Přečíst celý článekVýznam automatizace a generativní AI ve firemním IT roste
Průzkum společnosti Salesforce odhalil, že většina respondentů (74 %) v blízké budoucnosti očekává nárůst požadavků firem v oblasti IT. Za stále životaschopnější řešení, jež povedou k větší transformaci společností, jsou považovány tkaé pokroky v oblasti AI a automatizace. Většina vedoucích IT pracovníků dokonce očekává, že generativní AI brzy sehraje v jejich organizacích významnou roli.
Přečíst celý článekDell rozšířil nabídku řešení pro generativní umělou inteligenci
Společnost Dell Technologies představila nová řešení a služby, které zákazníkům pomohou rychle a bezpečně vytvářet lokální modely generativní umělé inteligence (GenAI), urychlí dosažení přínosů z této technologie a umožní dosáhnout nové úrovně automatizace.
Přečíst celý článekZaměstnanci věří, že jim generativní AI pomůže v kariéře, chybí jim však potřebné dovednosti
Generativní umělá inteligence je podle 54 % zaměstnanců firem na plný úvazek, které v novém průzkumu Generative AI Snapshot Research Series oslovila společnost Salesforce, ideálním výtahem v jejich kariéře. Na druhou stranu 62 % respondentů z více než 4000 oslovených tvrdí, že nemají potřebné dovednosti, jak tuto technologii efektivně a bezpečně používat.
Přečíst celý článekUmělá inteligence ovládla mítinky ve firmách
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich.
Přečíst celý článekCo brání obchodníkům a servisním oddělením využívat výhod AI naplno?
Nový průzkum společnosti Salesforce, který se zaměřil na slabé stránky obchodních a servisních týmů firem při využívání nových technologií na zpracování dat, odhalil, že více než polovina obchodních a servisních oddělení firem netuší, jak díky generativní umělé inteligenci vytěžit maximum pro zisk své společnosti.
Přečíst celý článekKamery Hanwha Vision základní řady budou vybaveny technologií AI pro detekci a klasifikaci objektů
Kamery základní řady Q od společnosti Hanwha Vision budou nově podporovat technologii AI pro rozpoznávání a klasifikaci objektů, která tak bude dostupnější mnohem širšímu okruhu zákazníků než kdy v minulosti.
Přečíst celý článekQNAP vydal novou verzi nástroje QVR Human s funkcí hustoty osob v oblasti a dalšími možnostmi
Společnost QNAP uvedla na trh řešení pro počítání lidí QVR Human ve verzi 2.0 s novými funkcemi, jako je analýza hustoty osob v oblasti, upozorňování na události, teplotní mapa a další. Nástroj poskytuje statistiky toku osob, které uživatelům umožní lépe se rozhodovat při zvyšování míry prodejní konverze, optimalizaci personálních plánů a zlepšování efektivity služeb a marketingu.
Přečíst celý článekAcronis hlásí více než čtyřnásobný nárůst e-mailových útoků
Studie Acronis Cyberthreats Report, založená na datech získaných z více než milionu koncových bodů chráněných technologií Acronis, poukazuje na rostoucí úroveň využívání generativní umělé inteligence, jako je například ChatGPT, k přípravě škodlivého obsahu a sofistikovaných útoků.
Přečíst celý článekIBM v Praze představila nové centrum excelence pro generativní umělou inteligenci
Společnost IBM Consulting otevřela v Praze nové centrum excelence pro generativní umělou inteligenci, které je součástí globálního centra excelence IBM. Rozšiřuje tím stávající celosvětové kapacity IBM Consulting v oblasti AI a automatizace.
Přečíst celý článek