Skladon

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?
Novinky

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů.

Přečíst celý článek
E-shopy čeká logistická špička, třetina vidí řešení ve fulfillmentu
Novinky

E-shopy čeká logistická špička, třetina vidí řešení ve fulfillmentu

Nadcházející měsíce budou pro obchodníky nejnáročnějším obdobím roku, intenzivní přípravy a zásobování tak vrcholí již nyní. Snaha udržet vysokou kvalitu logistiky navzdory výraznému nárůstu objednávek a možnost zbavit se starostí s plánováním skladových i personálních kapacit jsou jedním z důvodů, proč stále více obchodníků využívá tzv. fulfillment.

Přečíst celý článek
Co čeká v příštím roce logistiku?
Novinky

Co čeká v příštím roce logistiku?

Uplynulé roky znamenaly pro celý dodavatelský řetězec spoustu změn a v mnohém jej donutily transformovat i dlouhodobě zaběhlé postupy. Logistika v roce 2023 se tak bude na jedné straně vyrovnávat s následky dřívějších událostí, na straně druhé bude nucena stále silněji reagovat na nutnost automatizace, udržitelnosti či adaptability. Svou roli sehraje také důraz na větší transparentnost.

Přečíst celý článek
Věrný zákazník utratí třikrát víc než nový
Novinky

Věrný zákazník utratí třikrát víc než nový

Čeští zákazníci jsou při výběru e-shopu stále pečlivější a řada obchodníků se tak i s přihlédnutím k aktuální ekonomické situaci zamýšlí, jak je co nejvíce motivovat k nákupu ve svém obchodě i k tomu, aby se sem vraceli. Z dat společnosti Skladon totiž vyplývá, že vracející se zákazníci v průměru tvoří přes 30 % celkových příjmů obchodu.

Přečíst celý článek