Reshoper

Odložené platby raketově mění chování zákazníků na českých e-shopech

28. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Reshoper)
Zhruba 60 - 70 % započatých objednávek zákazníků na českých e-shopech dnes končí opuštěním košíku. Při obratu necelých 160 miliard korun, kterého loni dosáhla česká e-commerce, hovoříme o potenciální „ztrátě“ až 240 miliard korun. Důvodem jsou podle analýzy společnosti MALL Pay špatně zvolené platební metody, nevhodně odkomunikovaná cena za dopravu nebo povinná registrace. Čtěte více

E-commerce v roce 2020: Umělá inteligence, personalizace, mobilní platby i nové způsoby doručování

17. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Reshoper)
Česko je e-shopovou velmocí s nejvyšším podílem on-line obchodů na počet obyvatel v Evropě. Některé zdroje předpokládají, že do dvou let jich bude přes 50 000 a Česko se tak stane nejrychleji rostoucím trhem v celé Evropě. Signalizují tato data přibližující se nástup marketplace ekonomiky a konsolidace e-shopové scény? Čtěte více