Reklama
Nové signage zobrazovače od Philipsu se obejdou bez elektřiny
Společnost PPDS, která dodává na trh profesionální zobrazovače značky Philips Professional Displays and Solutions, představila zcela novou produktovou řadu Tableaux. Produkty z této série využívají technologii barevného digitálního papíru (ePaper), jsou vhodné pro provoz 24/7 a drtivou většinu času se obejdou bez napájení.
Přečíst celý článekKam se bude ubírat digital signage?
Digital signage je perspektivní segment nabízející celou řadu příležitostí. S různými reklamními, informačními, zábavními, prezentačními či telekomunikačními audio-vizuálními přístroji se setkáváme takřka na každém kroku a možností pro nasazení digital signage obrazovek či projektorů bude rychle přibývat. Jak toho můžete využít pro rozvoj svého byznysu?
Přečíst celý článekCo čeká internetovou inzerci v roce 2016
Neočekávejme, že by se snad v roce 2016 zastavil růst investic do internetové reklamy a marketingu. Stále bude platit, že reklama na internetu poroste rychleji než reklama klasická (tištěná, televizní). Pro řadu firem přinese rok 2016 navýšení marketingových rozpočtů a úměrné navýšení peněz, které dávají do reklamy.
Přečíst celý článekMobilní marketing předstihne v roce 2016 příjmy z reklamy v novinách
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných novinách. Podle předpovědi agentury ZenithOptimedia bude tržní podíl mobilního marketingu na celkových výdajích na reklamu tvořit 12,4 %, zatímco podíl reklamy v novinách bude 11,9 %. Mobilní internet se stane třetím největším marketingovým polem.
Přečíst celý článek