marketplaces
České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité.
Přečíst celý článekTransformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media.
Přečíst celý článekMarketplaces vládnou online obchodu, prodejci se ale nestíhají adaptovat
Marketplaces již v Evropě zajišťují polovinu online prodejů a zákazníci se na ně rychle adaptují. S rostoucím významem těchto platforem, jako jsou Allegro či Amazon, čelí české e-shopy stále silnější konkurenci. Pokud chtějí uspět, musí počítat s časovou investicí na adaptaci i se zkvalitněním zákaznického servisu. Důležité jsou také pozitivní zákaznické recenze.
Přečíst celý článekDNS spustila nový portál Marketplace
VAD distributor DNS spustil Marketplace portál, prostřednictvím kterého zákazníkům a obchodním partnerům přináší nové možnosti spolupráce a výhody online tržiště. Portál spojuje rozsáhlé portfolio produktů výrobců, které DNS zastupuje, s podporou a službami ServiceHUB.
Přečíst celý článek