Konecta
KONECTA: Outsourcing kompletní zákaznické zkušenosti
Úspěšný retail dnes dokáže propojit tři věci – kvalitní zákaznickou zkušenost, rychlou reakci na změny na trhu a chytré využití technologií.
Přečíst celý článekKamil Nekarda posílil společnost Konecta Czech
Společnost Konecta Czech posílil Kamil Nekarda, který se ujal pozice business development manager. Nekarda si s sebou přináší více než 18 let zkušeností z oblasti obchodu, projektového řízení a rozvoje týmů, převážně v segmentu FMCG. Působil na vedoucích pozicích ve firmách jako Unilever, Aviko či WhirrCrew.
Přečíst celý článekRadek Šlang ve skupině Konecta povýšil na globální pizici
Společnost Konecta jmenovala Radka Šlanga do pozice Deputy Global Head of Infrastructure. Radek Šlang do nové pozice přechází z role CIO pro region Česko, Slovensko, Maďarsko a Německo a nově se bude podílet na řízení a transformaci infrastruktury napříč celou skupinou Konecta.
Přečíst celý článekKonecta: Globální hráč s technologickým přesahem
Jak dnes vypadá moderní outsourcing zákaznické péče? O proměnách oboru, přínosech automatizace i výzvách více uvedl ředitel společnosti Konecta pro Českou republiku Jan Nedělník.
Přečíst celý článekDobírka, slevové akce a pročítání recenzí. Jaká jsou specifika českého internetového zákazníka?
Na internetu dnes alespoň někdy nakupuje devět z deseti Čechů. Tuzemskou specialitou, která nemá v západních zemích obdoby, je například popularita dobírky. Češi zároveň rádi vyzvedávají zboží přímo u prodejců či na výdejních místech. Velmi aktivní jsou také v pročítání recenzí. Tak jako při fyzických nákupech jsou pak i na internetu českou doménou slevové akce.
Přečíst celý článek