Klarna

Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích
Novinky

Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích

Podle průzkumu Shopping Pulse společnosti Klarna, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích. Nákup přímo z platformy přitom uskuteční 40 % dotázaných. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.

Přečíst celý článek
Trendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu
Novinky

Trendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu

Co jednotlivé evropské zákazníky odlišuje a co mají naopak společného? Zákazníky v evropských zemích dle průzkumu spojuje obliba doručovacích boxů, zcela odlišně pak přistupují k volbě platební metody a rozdílné jsou také důvody, proč vůbec jdou nakupovat na internet.

Přečíst celý článek