E-tail
GfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli
Mezi lidmi panuje všeobecně zažité přesvědčení, že primární motivací spotřebitelů k nákupům na internetu jsou cena, úspora času a přístup k širší nabídce zboží. Nakupování v tradičních obchodech pak má být motivováno přímým kontaktem a možností odnést si nákup ihned domů. Ale je tomu skutečně tak?
Přečíst celý článekMeziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %
Společnost CZC.cz zaznamenala v prvních šesti měsících letošního roku meziroční růst tržeb o 49 %. Jde o nejvýraznější pololetní růst za poslední čtyři roky, kdy se společnosti daří pravidelně navyšovat tržby dvouciferným tempem. Největší podíl na prodeji měly notebooky, mobilní telefony a tablety.
Přečíst celý článekAlzaBoxy se po Praze rozšiřují do středních Čech
Alza.cz pokračuje v pokrytí Prahy AlzaBoxy a instaluje je nově také do středních Čech. Po prázdninách pak čeká možnost vyzvedávání zboží ze schránek také na studenty v největších studentských areálech v Praze.
Přečíst celý článek