E-tail

GfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli
Novinky

GfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli

Mezi lidmi panuje všeobecně zažité přesvědčení, že primární motivací spotřebitelů k nákupům na internetu jsou cena, úspora času a přístup k širší nabídce zboží. Nakupování v tradičních obchodech pak má být motivováno přímým kontaktem a možností odnést si nákup ihned domů. Ale je tomu skutečně tak?

Přečíst celý článek
Meziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %
Novinky

Meziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %

Společnost CZC.cz zaznamenala v prvních šesti měsících letošního roku meziroční růst tržeb o 49 %. Jde o nejvýraznější pololetní růst za poslední čtyři roky, kdy se společnosti daří pravidelně navyšovat tržby dvouciferným tempem. Největší podíl na prodeji měly notebooky, mobilní telefony a tablety.

Přečíst celý článek
AlzaBoxy se po Praze rozšiřují do středních Čech
Novinky

AlzaBoxy se po Praze rozšiřují do středních Čech

Alza.cz pokračuje v pokrytí Prahy AlzaBoxy a instaluje je nově také do středních Čech. Po prázdninách pak čeká možnost vyzvedávání zboží ze schránek také na studenty v největších studentských areálech v Praze.

Přečíst celý článek