E-commerce
Vánoční nákupy vrcholí – Češi utratí v e-shopech denně až miliardu a půl
Vánoční objednávky přicházejí do e-shopů jedna za druhou a internetové obchody zažívají vrchol letošní sezony. Jak ukazují data Asociace pro elektronickou komerci (APEK), sahají obraty on-line obchodů v těchto dnech až k jedné a půl miliardě korun denně. Celkově utratí před Vánoci Češi na internetu více než 77 miliard korun.
Přečíst celý článekBalíkový přepravce GLS již nyní v ČR překonal loňský denní rekord o 25 %
Nadnárodní balíkový přepravce GLS překonal v ČR již nyní své loňské denní maximum, a to o 25 %. Mimo Black Friday k tomu dopomohlo i zvýšené množství B2B balíků pro zásobování prodejen. Mezi nejsilnějším a nejslabším dnem v české síti je letos prozatím rozdíl 262 %.
Přečíst celý článekVánoční nákupy v e-shopech se blíží svému vrcholu, Češi utratí miliardy
Prosinec je (nejen) pro internetové obchody klíčovým obdobím roku. Vánoční nákupy vrcholí, po Black Friday čekají na e-shopy nejhektičtější dva týdny. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) by Češi během nich mohli utratit v on-line prostředí více než 12 miliard korun.
Přečíst celý článekNávštěvnost e-shopů na Black Friday překonala rekord, online prodeje velkých kamenných hráčů však klesly
Česko má za sebou Black Friday. Během uplynulého týdne Češi v počtu kliků v online obchodech opět překonali rekord. Jejich průměrný počet za vteřinu od pondělí 22. 11. do neděle 28. 11. dosáhl čísla 417. E-shopy velkých kamenných hráčů, které celý loňský rok v prodejích meziročně rostly, si však oproti loňskému Black Friday pohoršily asi o 30 %.
Přečíst celý článekNejčastější chyby marketingových manažerů aneb marketing není reklama
V současné době je většina segmentů z pohledu nabídky plně saturovaných. Řada segmentů dosáhla svých penetračních vrcholů. V uplynulých 20 letech došlo k obrovským změnám v nákupním chování a aby i dnes firmy uspěly, musí se přizpůsobit a vyvarovat se řady chyb, ke kterým bohužel stále běžně dochází.
Přečíst celý článek78 % „on-line Čechů“ nakoupí vánoční dárky na internetu
Objednat vánoční dárky online je pro uživatele internetu v Česku běžná záležitost. Jak potvrdil výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), objednat balíček pro své blízké v e-shopech plánuje letos 78 % on-line Čechů. Ti se chystají nakupovat ve velkém již v listopadu, nejčastěji přitom budou vkládat do virtuálních košíků hračky.
Přečíst celý článekČeši a Vánoce? Řeší je dříve než jiné národy a vedou dárky pro maminky
Češi se na vánoční sezónu začínají připravovat každým rokem o něco dříve, letos už od konce září, ukazují data z Vyhledávání Google. Liší se tím od ostatních zemí střední Evropy, kde tato vlna přichází až výrazně později. Kromě vánočních dárků roste například zájem o různé dekorace, svíčky i netradiční adventní kalendáře.
Přečíst celý článekPolské Allegro kupuje český Mall Group a logistického operátora WE|DO
Společnost Allegro, nejoblíbenější nákupní platforma v Polsku a jedna z největších e-commerce platforem v Evropě, se dohodla na převzetí 100% podílů ve společnostech Mall Group a WE|DO CZ od prodávajících akcionářů PPF, EC Investments a Rockaway Capital. Cena akvizice činí 881 milionů eur, tedy asi 25 miliard korun.
Přečíst celý článekVánoční sezona v e-shopech startuje
Vánoční sezona opět startuje a je jasné, že v roce 2021 se bude od těch předchozích v lecčems lišit. A to nejen v porovnání s těmi „covidovými“. Češi změnili v posledních dvou letech své nákupní zvyklosti, do hry navíc vstupuje inflace a problémy s dodávkami zboží. Je zřejmé, že významnou roli budou opět hrát internetové obchody, jejichž růst nezpomalil ani letos.
Přečíst celý článekTech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch.
Přečíst celý článek