E-commerce

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent
Novinky

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům.

Přečíst celý článek
Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“
Novinky

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace.

Přečíst celý článek
Češi v e-shopech riskují s hesly, čtvrtina z nich se setkala s podvodem
Novinky

Češi v e-shopech riskují s hesly, čtvrtina z nich se setkala s podvodem

Už čtvrtina Čechů se při svých online nákupech setkala s podvodem, většina to ale nijak neřeší. Pouze čtvrtina z nás přitom používá v e-shopech jedno unikátní heslo, třetina Čechů pak hesla opakovaně využívá u více svých účtů. Bezpečnost e-shopu přitom lidé hodnotí jako zásadní kritérium pro výběr konkrétního obchodu.

Přečíst celý článek
Doručování v přesnou hodinu je čím dál oblíbenější
Novinky

Doručování v přesnou hodinu je čím dál oblíbenější

V prostředí dnešní e-commerce již v boji o zákazníky nestačí pouze pestrá nabídka zboží s co nejnižší cenovkou a efektivní marketing, ale stále častěji je kladen důraz na kvalitu logistiky. Podle odborníků z technologicko-logistické společnosti DODO je jednou z čím dál prosazovanějších inovací doručování v konkrétních časových intervalech.

Přečíst celý článek
Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitele
Novinky

Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitele

Společníci skupiny Packeta, mateřské společnosti české technologicko-logistické firmy Zásilkovna, uzavřeli smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu CVC Capital Partners a Emma Capital s kapitálovou podporou R2G.

Přečíst celý článek
Kolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?
Novinky

Kolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?

S blížícím se Štědrým dnem čeká české e-shopy druhý vrchol vánočních prodejů. Tím je po Black Friday pondělí 11. prosince a celý následující týden. Jak potvrdil výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků přitom u nás objedná on-line téměř 80 % uživatelů internetu. Kolik plánují utratit a o jaké zboží bude největší zájem?

Přečíst celý článek
Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ
Novinky

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství.

Přečíst celý článek
Více než polovina e-shopů věří, že sezona bude lepší než loni
Novinky

Více než polovina e-shopů věří, že sezona bude lepší než loni

Česká e-commerce v meziročním srovnání obratů klesá. E-shopy však navzdory tomu podle průzkumu společnosti Skip Pay stále věří, že ve výsledku vše dobře dopadne a o výdělky z vánoční sezony se paradoxně bojí méně než loni touto dobou.

Přečíst celý článek
První vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků
Novinky

První vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků

Vánoční prodeje se v e-shopech rozjíždí naplno a jeden z obchodních vrcholů celého roku je za dveřmi. Na vlnu především v USA populárního Black Friday, se kterým jsou spojené výrazné slevy zboží, naskočily české obchody již před několika lety. A zákazníci na ně slyší…

Přečíst celý článek
Jak zvládnout nápor objednávek během Black Friday a neztratit hlavu?
Novinky

Jak zvládnout nápor objednávek během Black Friday a neztratit hlavu?

Black Friday se stal nákupním fenoménem a e-shopy díky němu zaznamenávají prudký nárůst online návštěvnosti a prodejů. Přes značný obchodní potenciál úspěch závisí na strategii, načasování a zákaznické spokojenosti v mnoha oblastech. Na co se zaměřit, aby váš e-shop uspokojil zákazníky i během nákupního šílenství?

Přečíst celý článek