E-commerce

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“
Novinky

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce.

Přečíst celý článek
České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %
Novinky

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité.

Přečíst celý článek
Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen
Novinky

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků.

Přečíst celý článek
Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy
Novinky

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou.

Přečíst celý článek
Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy
Novinky

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů.

Přečíst celý článek
Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování
Novinky

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost.

Přečíst celý článek
Allegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, aby zrychlilo doručení a zlepšilo kvalitu nabídky
Novinky

Allegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, aby zrychlilo doručení a zlepšilo kvalitu nabídky

Obchodníci se sídlem mimo Evropský hospodářský prostor mohou nyní na Allegro.cz prodávat pouze v případě, že mají své produkty fyzicky dostupné ve skladech na území Evropy a zároveň mají dostatečné hodnocení kvality za plnění předešlých objednávek na Allegro. Tato změna vedla k odstranění desítek milionů nabídek od neevropských prodejců na Allegro.cz.

Přečíst celý článek
Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích
Novinky

Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích

Nakoupit si pečivo a rovnou vyzvednout balíček? Ano. Zásilkovna a Žabka propojují své služby a přinášejí zákazníkům pohodlí 21. století – výdejní Z-BOX uvnitř prodejny. A to i ve svátky nebo pozdě večer.

Přečíst celý článek
Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu
Novinky

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost.

Přečíst celý článek
DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky
Novinky

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci.

Přečíst celý článek