DODO
Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech.
Přečíst celý článekCo čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli?
Přečíst celý článekVzestup a pád Quick Commerce. Proč samotná rychlost nestačí?
Honba za bleskovým doručením potravin, ale i dalších druhů „supermarketového“ zboží se okolo roku 2020 stala velkým hitem. Z tzv. Quick Commerce (q-commerce) se stalo jedno z nejostřeji sledovaných odvětví, do kterého VC investoři nalévali miliony dolarů. Jak to ale někdy bývá, lákává myšlenka začala rychle narážet na limity ekonomické reality.
Přečíst celý článekDoručování v přesnou hodinu je čím dál oblíbenější
V prostředí dnešní e-commerce již v boji o zákazníky nestačí pouze pestrá nabídka zboží s co nejnižší cenovkou a efektivní marketing, ale stále častěji je kladen důraz na kvalitu logistiky. Podle odborníků z technologicko-logistické společnosti DODO je jednou z čím dál prosazovanějších inovací doručování v konkrétních časových intervalech.
Přečíst celý článekJak zvládnout nápor objednávek během Black Friday a neztratit hlavu?
Black Friday se stal nákupním fenoménem a e-shopy díky němu zaznamenávají prudký nárůst online návštěvnosti a prodejů. Přes značný obchodní potenciál úspěch závisí na strategii, načasování a zákaznické spokojenosti v mnoha oblastech. Na co se zaměřit, aby váš e-shop uspokojil zákazníky i během nákupního šílenství?
Přečíst celý článekDODO prodejcům umožní optimalizovat cenu dopravy a úroveň poptávky v reálném čase
Služba DODO do logistiky poslední míle přináší koncept dynamické cenotvorby, čímž reaguje na zvyšující se tlak zákazníků na rychlé doručení za co nejnižší ceny. Zavedení dynamického nacenění umožňuje optimalizovat cenu dopravy podle aktuální celkové poptávky v daném městě a tím koncovým zákazníkům poskytnout možnost využít rychlé doručení v den objednání zboží za atraktivnější ceny než kdy dříve.
Přečíst celý článekPro 75 % zákazníků je důležitá rychlost doručení, udržitelnost tolik netáhne
Zákazníci e-shopů se při rozhodování o nákupu čím dál častěji rozhodují nejen na základě ceny a parametrů zboží, ale také dle rychlosti a kvality doručení. Až 37 % nakupujících opouští e-shop, pokud jim není nabídnuto dostatečně rychlé doručení, a 75 % dotázaných deklaruje, že je pro ně rychlost doručení důležitým parametrem při rozhodování o nákupu.
Přečíst celý článekTřetina nakupujících chce objednávku z e-shopu doručit v den objednání
Rychlost doručení zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících jsou přitom stále daleko před realitou trhu. Zatímco o doručení zboží v den objednání (same-day) by stála takřka třetina nakupujících, jen u 15 % nákupů je tato potřeba naplněna. Které další trendy můžeme v současné e-commerce sledovat?
Přečíst celý článekTrendy v logistice jsou formovány daty – díky chytrému plánování bude doručení rychlejší, přesnější a udržitelnější
Logistika je nedílnou součástí nákupního procesu a zákazníci začínají její význam čím dál jasněji pociťovat, protože na internetu dnes pořizují takřka vše. Nakupování online se postupně stalo mainstreamem a úroveň logistických služeb je proto stále více pod lupou. Kterých pět trendů bude v následujících letech formovat logistiku a skrze ni i e-commerce?
Přečíst celý článek