Dial Telecom

Marek Šťastný, technický ředitel Dial Telecom

Dial Telecom: Marek Šťastný

12. 2. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dial Telecom)
Technickým ředitelem společnosti Dial Telecom se stal Marek Šťastný. Do funkce přešel z pozice zástupce technického ředitele (se zaměřením na analýzu a plánování systémů, sítí a procesů). Marek Šťastný ve funkci technického ředitele vystřídal Ingrid Ledererovou, která řídila technický rozvoj společnosti 16 let. Čtěte více

Jak přimět zákazníka k virtualizaci?

14. 12. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Dial Telecom)
Dial Telecom zveřejnil tři hlavní důvody, proč by měly firmy virtualizovat své servery. Jako hlavní benefit firmy vnímají úsporu nákladů za pořízení a provoz serverů a pružnější rozhodování o přechodech na nové firemní aplikace. Nejoblíbenějšími platformami jsou v ČR řešení VMware nebo Hyper-V od Microsoftu. Čtěte více

Dial Telecom zmodernizoval ICT infrastrukturu v Alza.cz

18. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Alza.cz)
Dial Telecom pomohl s modernizací ICT infrastruktury sítě obchodů Alza.cz. Důvodem rozšíření telekomunikační sítě prodejce počítačů a elektroniky byla zvýšená poptávka zákazníků a expanze společnosti na Slovensko. Čtěte více