Dial Telecom

Dial Telecom: Marek Šťastný
Personálie

Dial Telecom: Marek Šťastný

Technickým ředitelem společnosti Dial Telecom se stal Marek Šťastný. Do funkce přešel z pozice zástupce technického ředitele (se zaměřením na analýzu a plánování systémů, sítí a procesů). Marek Šťastný ve funkci technického ředitele vystřídal Ingrid Ledererovou, která řídila technický rozvoj společnosti 16 let.

Přečíst celý článek
Jak přimět zákazníka k virtualizaci?
Novinky

Jak přimět zákazníka k virtualizaci?

Dial Telecom zveřejnil tři hlavní důvody, proč by měly firmy virtualizovat své servery. Jako hlavní benefit firmy vnímají úsporu nákladů za pořízení a provoz serverů a pružnější rozhodování o přechodech na nové firemní aplikace. Nejoblíbenějšími platformami jsou v ČR řešení VMware nebo Hyper-V od Microsoftu.

Přečíst celý článek
Novinky

Dial Telecom zmodernizoval ICT infrastrukturu v Alza.cz

Dial Telecom pomohl s modernizací ICT infrastruktury sítě obchodů Alza.cz. Důvodem rozšíření telekomunikační sítě prodejce počítačů a elektroniky byla zvýšená poptávka zákazníků a expanze společnosti na Slovensko.

Přečíst celý článek