Accenture

Accenture od Symantecu získal divizi Cyber Security Services

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Accenture se se společností Broadcom dohodl na akvizici divize kyberbezpečnostních služeb společnosti Symantec. Finanční podmínky nebyly zveřejněny. Akvizice dále posílí schopnost Accenture Security pomáhat zákazníkům předvídat a detekovat počítačové hrozby a reagovat na ně. Čtěte více

Digitální transformace přináší dvojnásobný růst a cloud jako katalyzátor inovací

3. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Firmy, které důsledně podporují zavádění technologií jako jsou umělá inteligence, blockchain, a rozšířená realita, i organizačních transformací, zaznamenávají v průměru dvojnásobný růst výnosů proti těm, které inovace zanedbávají. Technologie, rozvoj cloudových služeb, řízení technologických investic napříč společností a důsledné školení zaměstnanců v této oblasti přináší totiž aktuální konkurenční výhody. Čtěte více

Bez pochopení a nasazení AI může skončit až 75 % firem mimo hru

9. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Podle studie společnosti Accenture si tři čtvrtiny vrcholových manažerů myslí, že pokud se neposunou od experimentování a nezačnou ve firmě umělou inteligenci zavádět razantněji, riskují, že budou do roku 2025 mimo hru. Čtěte více

Firmám, které se přizpůsobují technologickým inovacím, rostou výnosy dvakrát rychleji

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Rozsáhlý průzkum Systémy budoucnosti (Future Systems), který provedla společnost Accenture, odhalil masivní dopad investic do technologií a jejich zavádění na výkon společností, a ukazuje, jak přemýšlí společnosti, které jsou lídry ve svých odvětvích. Čtěte více

Za ztrátu dat mohou ve třech čtvrtinách případů zaměstnanci

30. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Když se řekne datová bezpečnost, spousta lidí si představí zejména externí hrozby. Pravdou ovšem je, že největší hrozba se skrývá uvnitř společnosti – ze strany vlastních hodnověrných a autorizovaných zaměstnanců. Průzkumy ukazují, že za třemi čtvrtinami úniků dat z firem nejsou cílené hackerské útoky, ale vlastní zaměstnanci. K úniku dat přitom došlo v posledním roce u více než 40 % firem. Čtěte více

Jan Krob vede divizi Accenture Security

10. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Řízením Accenture Security, divize globální společnosti Accenture, byl nově pověřen Jan Krob. Jeho prvním úkolem je vytvoření regionálního týmu pro Česko, Rumunsko, Slovensko a Maďarsko. Čtěte více

Základní stavební kameny domácností budoucnosti

3. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Chytrá domácnost má lidem usnadnit život, má pro ně být bezpečnější a obohacující. Navzdory velké propagaci a investicím v této oblasti ale zatím spotřebitelé technologie pro chytré domácnosti zcela nepřijali a chytrých technologií se zde zatím spíše obávají. Výrobci by měli získat jejich důvěru a zaměřit se především na člověka. Čtěte více

Kyberkriminalita způsobí firmám v následujících pěti letech ztráty ve výši přes pět bilionů dolarů

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Pouhých 30 % firem si je jistých, že dobře zvládají řešení otázek internetové bezpečnosti. Společnosti po celém světě přitom podle zprávy společnosti Accenture utrpí v následujících pěti letech ztrátu 5,2 bilionu USD, kterou bude tvořit ušlý zisk a další náklady spojené s kyberútoky, pokud do svých obchodních modelů nezačlení odpovídající ochranná opatření. Čtěte více

Třetinu nákladů na kyberkriminalitu v loňském roce mají na svědomí malware a interní útoky

12. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Náklady firem na řešení problémů s malwarem a interními útoky se v roce 2018 zvýšily o 12 % a tvořily třetinu všech nákladů na kybernetické útoky, jak ukázal společný průzkum Accenture a Ponemon Institute. Čtěte více

Éra „post-digitálního“ světa přináší možnost vytvářet zákaznické zkušenosti na míru

12. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Accenture)
Nastává doba „post-digitální“, kdy úspěch firem bude záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům, zaměstnancům a obchodním partnerům personalizované zkušenosti a přizpůsobenou realitu. Čtěte více

Stránky

Celkem 31 záznamů