SEP 2018 ve znamení novinek pro velké firmy

19. 9. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Eset)
Setkání Eset partnerů (SEP) v letošním roce hostil Resort Svatá Kateřina poblíž obce Počátky na Vysočině. Program nabitý aktuálními informacemi pokrýval portfolio bezpečnostních technologií po obchodní i technické stránce a nechybělo ani představení jedné důležité novinky. Večer, kterým provázel svit světlušek a kuňkání žab, se nesl v duchu vzpomínání na školní léta.

Setkání zahájil a následně jím provázel Tomáš Krotký, nový šéf nepřímého prodeje v Esetu. První přednáškový blok odstartoval obchodní ředitel Esetu Filip Navrátil. Ten si, jak má ostatně na SEPu již ve zvyku, pro partnery připravil řadu zajímavých čísel a informací. Tentokrát své vystoupení však pojal přeci jen poněkud odlišně a zaměřil se na působení Esetu ve světě. Za velký úspěch lze označit například integraci „eseťáckých“ technologií do Google Chrome, nejrozšířenějšího prohlížeče internetových stránek současnosti. Bez nadsázky tak lze říci, že technologie Esetu v tuto chvíli chrání více než 600 milionů uživatelů po celém světě. Dále Filip Navrátil nezapomněl zmínit ani úspěch Esetu v Magickém kvadrantu analytické agentury Gartner. Za zmínku stojí také skutečnost, že Eset v roce 2017 celosvětově dodal na trh licence v hodnotě 540 milionů amerických dolarů, což představuje 9% meziroční nárůst. Samozřejmě ale nemohly chybět ani výsledky tuzemské pobočky, která vloni vykázala slibný nárůst v prodeji nových licencí a pro letošní rok počítá jak s růstem prodeje nových licencí, tak i s růstem celkového obratu.

Následně se již rozběhly jednotlivé přednášky pokrývající široké spektrum aspektů souvisejících s oblastí bezpečnosti. Hovořilo se například o nejdůležitějších technologiích, se kterými se můžete v řešeních Esetu setkávat, o roli neustálého výzkumu aktuálních kybernetických hrozeb, zásadních novinkách v licencování, šifrování a ESA či novinkách v nástrojích, jako jsou Eset Mobile Security či Eset Smart Security Premium. Prostor byl samozřejmě věnován i představení bezpečnostních produktů a služeb určených pro velké firmy, na která Eset klade značná očekávání.

V závěrečném bloku oficiální části programu se diskutovalo. O akvizicích, programu MSP, pilování prodejů i o tom, jak si nenechat ujet vlak :)

Následně se ti, kteří to nestihli během dne, mohli ubytovat, a pak již nic nebránilo tomu trochu se uvolnit, zahájit večerní program a užít si příjemné prostředí Resortu Svatá Kateřina, kterému hrálo do karet i příjemné počasí. Večerní zábava se nesla v rytmu 80. let, světel disco koulí a vzpomíná na školní léta.

Součástí programu bylo i tradiční vyhlášení nejlepších partnerů za uplynulé období:
Nejlepší partner v prodeji nových licencí domácím zákazníkům: Alza.cz
Nejlepší partner v prodeji nových licencí firemním zákazníkům: C System CZ
Skokan roku: COM Group
Nejlepší prodejce Eset Secure Authentication: AutoCont
Největší jednorázový obchod: Netfox
Nejlepší spolupráce s technickou podporou: Amenit
Nejlepší prodejce Eset Endpoint Encryption: CS Development
Nejlepší seminář: Algorit Czech
Nejlepší marketingová spolupráce: Mironet.cz

Štítky: 
Eset
Fotogalerie: