Seminář Tisková řešení a podnikové procesy 2014

30. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost DCD Publishing uspořádala odborný seminář zaměřený na problematiku tisku ve firemním prostředí. Kromě moderního tiskového hardwaru se posluchači mohli seznámit také s řadou komplexních hardwarových i softwarových řešení a proniknout do problematiky tiskových podnikových procesů.

Seminář proběhl pod taktovkou Daga Jegera ze společnosti JerSoft, který zároveň zajistil úvodní řeč na téma Trendy tisku v podnikovém prostředí, kde hovořil o návaznosti tisku dokumentů na podnikové procesy i strukturu organizace jako takové.

Tiskové řešení společnosti Samsung představil Jaromír Štěpán. Během vystoupení hovořil o oběhu dokumentů ve firmě a jeho přizpůsobení specifickým potřebám. Podrobněji pak představil řešení Samsung Business Core Printing Solutions a jeho dva základní balíky pro správu dokumentů a řízení výstupu.

Tomáš Kratochvíl ze společnosti Y Soft uvedl řešení SafeQ a jeho základní funkce a nástroje, které zajišťují bezpečnost tisku a zjednodušují tiskové řešení a správu nákladů na tisk. Prezentaci společnosti Janus obstarala Lucie Pertile, která představila tiskové nástroje a podniková řešení stejnojmenné společnosti.

Nejen hardware, ale i nové tiskové řešení společnosti Brother představili Jindřich Balogh a Martin Novotný. Ti během prezentace pojednali také o uplatnění produktů Brother v malých firmách včetně vlastního softwarového řešení pro správu, sledování tisku a začlenění do systému pro správu dokumentů.

Petr Horák z Elites MDS hovořil o multifunkčním stroji s neutralizační jednotkou Toshiba, který dokonce označil za revoluci v tisku. Sestava multifunkčního tiskového stroje s neutralizační jednotkou je schopna naskenovat a následně obnovit papír pro další použití.

Zařízení řady WorkForce Pro a zejména pak přicházející řešení RIPS představil Marcel Divín ze společnosti Epson. Nové inkoustové tiskárny formátu A3 a A4 se zaměřují na úsporu tiskových nákladů, produktivitu tisku a minimální servisní požadavky. Zařízení jsou navíc vhodná pro nasazení v malých, středně velkých i velkých pracovních skupinách.

Radek Cinádr z Oki posluchače seznámil s aktuálním portfoliem tiskových zařízení, s nasazením různě složitých tiskových řešení a s řešení dokumentového skenování a zpracování dat. Přednáškový blok zakončil Jan Damašek ze společnosti Novell, který hovořil o řešení mobilního tisku Novell iPrint.

Po skončení přednáškového bloku proběhla panelová diskuse a na úplný závěr pak také losování tomboly.

Ohlasy účastníků:

Tomáš Kvašňovský, HP: Akciu hodnotime kladne – zaujimavy mix ucastnikov z obchodneho hladiska a aj priestor, ktory sme mali na odprezentovanie.

Marcel Divín, Epson: Pro společnost Epson je to zajímavá forma prezentace nových řešení průřezem zákazníků orientovaných na obchodní tisk. Podobné akce chceme pro představení směrů a rozvoje využít i v následujících letech.

Jaromír Štěpán, Samsung: Na této akci jsem poprvé, ale hodnotím ji kladně. Líbí se mi jak organizační zajištění, tak počet posluchačů i partnerů. Oceňuji formát akce, který kombinuje přednášky a stánky, kde je možné předvést produkty v praxi. Oceňuji i včasnou komunikaci akce.

Jindřich Balogh, Brother: Zaujal mě velký počet návštěvníků, zejména těch z velkých firem. Při pohledu do sálu si dokonce myslím, že dorazilo víc lidí, než se původně plánovalo. Hodně lidí přišlo i na náš stánek, takže naše dojmy jsou jednoznačně pozitivní. Je dobře, že jsme mezi ostatními tiskárenskými značkami vidět. Organizace akce je rovněž velmi dobrá.

Jan Vituj, MyQ: Akce jako taková se mi líbí, hodnotím ji kladně. Potěšila mne zajímavá skladba návštěvníků, proto bude určitě zajímavé sledovat i dlouhodobý přínos.

Pavol Čalfa, Atteya Group: Na akci jsem již poněkolikáté, opět jsem spokojený, jak s organizací, získanými informacemi, dodávanými materiály, tak například i s podávaným občerstvením.

Martin Musil, Královopolská Brno: Oceňuji zajímavé přednášky a velmi dobrou organizaci. Z prezentací bych vyzdvihl vystoupení společnosti Toshiba. Jedinou věc, kterou bych s trochou nadsázky vytkl, je možná až příliš klimatizovaný hlavní sál.

Fakta o akci:

Generální partner: Hewlett-Packard
Hlavní partneři: Brother, Epson, Kyocera, MyQ, Novell, Oki, Samsung, Y Soft
Partner: Elites MDS
Počet účastníků: 60

Obrazová galerie:
Štítky: 
Tiskárny, Tisková řešení, Y Soft, Brother, Epson, HP Inc., Kyocera Document Solutions Czech (Janus), Kyocera, MyQ, Oki, Samsung, Toshiba

Podobné články

Epson: multifunkční tiskárny AM-C400 a AM-C550

20. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson pokračuje v zavádění inkoustové technologie Heat-Free Line Inkjet do svých kancelářských tiskáren. Nejnovějšími přírůstky v nabídce takto vybavených zařízení jsou multifunkční modely AM-C400 a AM-C550 formátu A4, které přináší řadu vylepšení včetně úspornějšího chodu a kompaktnějších rozměrů. Čtěte více

Marcel Divín (Epson): Reselleři jsou partneři na celý život

16. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: dcd)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson daří a které novinky v dohledné době můžeme očekávat. Řeč přišla také na udržitelnost, která je pro Epson jednou z priorit. Čtěte více

Klára Janečková: OKI staví na osobním kontaktu s dealery

11. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková se v české pobočce OKI Europe stala obchodní manažerkou se zodpovědností za sektor open channel. Rozšířila tak zdejší obchodní tým OKI, který tvoří obchodní ředitel Jan Denkstein a obchodní manažeři Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Janečková má v OKI zároveň na starosti marketingové aktivity v ČR, SR a Maďarsku. S marketingem, obchodem i tiskovým segmentem má bohaté zkušenosti, působila například v CzechTrade či JVM Computers. Čtěte více

Pantum: Výrobce s bohatou nabídkou

9. 4. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Pantum)
PANTUM, výrobce tiskových technologií, spotřebního materiálu a dodavatel souvisejících služeb, vstoupil na trh v České a Slovenské republice na konci roku 2022, respektive na začátku roku 2023. Stála před námi velká výzva v podobě uvedení značky na trh, vybudování distribučního a prodejního kanálu a zajištění servisních služeb. Čtěte více