S Dellem v Planetáriu

25. 5. 2012. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Doslova hvězdný partnerský den společnosti Dell proběhl tentokrát v pražském Planetáriu. Přes 230 účastníků se mohlo v průběhu dne seznámit jak s nabídkou Dellu, tak s jeho partnery – hvězdami z IT.
Iva Lecká (radio City), Ondřej Bačina a Stanislav Hájek z Dellu

Stánky partnerů byly rozsety po celém Planetáriu. Resellery zde čekaly workshopy, výstavky, přednášky, soutěže a další zábava, mohli soutěžit, učit se a vyhrávat (s Dellem, samozřejmě).

K zábavě sloužil letecký simulátor raketoplánu a dva 4D simulátory, které simulují pohyb při jízdě vozidlem na Měsíci a Marsu. Přítomní se mohli bavit i motivační hrou Dell Dreamteam, a hlavně využít celodenní soutěž k získání zajímavých cen.

V odpoledních hodinách byla připravena speciální degustace piva, při níž ochutnali vzorky a zjistili něco nového o pivu.

Programem provázela moderátorská dvojice, Iva Lecká z radia City a odborně ji doplňoval Standa Hájek z Dellu.

Partneři akce 

Kerio, Intel, BenQ, Belkin, Citrix, Microsoft, VMWare, HCV, Symantec, AVG, Logitech, SonicWal.

Obrazová galerie:

Podobné články

Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů. Čtěte více

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více