První konference e-shopové platformy Meet Magento v ČR

15. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Neklo)
Magento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již dlouhou tradici, nabízejí příležitost potkat se se stejně smýšlejícími lidmi z obou stran – jak s vývojáři technologií, tak s obchodníky a majiteli firem.
Ben Marks, Magento evangelizátor

Letos poprvé se konference Meet Magento, pod záštitou Meet Magento Asociace, konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak deseti zemí.

Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k  budování kontaktů. Komunity kolem Magenta jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvedl Maxim Mironenko, COO společnosti Neklo, která dvoudenní konferenci zorganizovala.

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě. Ta se kromě oficiální části setkala i na  afterparty, která byla připravena pro všechny účastníky setkání.

Maxim Mironenko doplnil: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze uskutečnit. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Mezi řečníky na Meet Magento 2016 v Praze byl Thomas Fleck, iniciátor mnoha zahraničních konferencí Meet Magento, uznávaný Conversion specialista Guido Jansen, CEO společnosti Eltrino Sergey Lysak, dále také odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh i další.

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 byla společnost Microsoft, která pro hosty připravila workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference byly dále společnosti Lundegaard, Artio Quanta, Divante, Advanced Logic, Inchoo, Magexo nebo Snowdog. Konferenci organizovala společnost Neklo.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více