První konference e-shopové platformy Meet Magento v ČR

15. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Neklo)
Magento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již dlouhou tradici, nabízejí příležitost potkat se se stejně smýšlejícími lidmi z obou stran – jak s vývojáři technologií, tak s obchodníky a majiteli firem.
Ben Marks, Magento evangelizátor

Letos poprvé se konference Meet Magento, pod záštitou Meet Magento Asociace, konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak deseti zemí.

Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k  budování kontaktů. Komunity kolem Magenta jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvedl Maxim Mironenko, COO společnosti Neklo, která dvoudenní konferenci zorganizovala.

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě. Ta se kromě oficiální části setkala i na  afterparty, která byla připravena pro všechny účastníky setkání.

Maxim Mironenko doplnil: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze uskutečnit. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Mezi řečníky na Meet Magento 2016 v Praze byl Thomas Fleck, iniciátor mnoha zahraničních konferencí Meet Magento, uznávaný Conversion specialista Guido Jansen, CEO společnosti Eltrino Sergey Lysak, dále také odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh i další.

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 byla společnost Microsoft, která pro hosty připravila workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference byly dále společnosti Lundegaard, Artio Quanta, Divante, Advanced Logic, Inchoo, Magexo nebo Snowdog. Konferenci organizovala společnost Neklo.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více