Panamským průplavem s Hitachi a DNS
Pluli jste někdy průplavem, který je branou mezi oceány? S několika zdymadly a jezery? A s okolím, které lemuje nádherná středoamerická příroda? Restaurace Aureole na pražské Pankráci se na jeden večer změnila v pravou Panamu pro VIP zákazníky společnosti Hitachi a distributora s přidanou hodnotou DNS. Celkem dorazila stovka hostů, kteří byli svědky slavnostního odhalení. Jakého?
Úvodní slovo ještě pronesl obchodní ředitel DNS Petr Kuliš, který poděkoval partnerům za spolupráci, ale hned po něm už to přišlo: Ne nadarmo se večer nesl v tematickém panamském duchu – sám generální ředitel českého Hitachi Data Systém Filip Meluzín přítomným odhalil novinku Hitachi Virtual Storage Platform (ovšem vyvíjenou pod kódovým názvem Panama). Hosté se dočkali i stručného profilu společnosti a také byli formou prezentace seznámeni s produktovým portfoliem a možnostmi spolupráce z úst partner managera Hitachi Data Systems Petra Bašeka a business unit managera Hitachi v DNS Miroslava Němečka.
Jen doběhl poslední slide, odkryly se krásně zdobené mísy a vypuklo nefalšované letní veselí v panamském duchu: Tradiční jídlo (zaujala zejména návyková kombinace pečeného ananasu a fazolové kaše), karibské drinky, jihoamerické rumy a… Tanečníci, prezentující tradiční latinskoamerickou kulturu.
A komu by to bylo málo, toho si musel zmámit duch hazardu, neboť vedle baru stál připraven velký stůl s ruletou a jen o pár kroků dále mistr se skořápkami. Hříšné duše si přišly na své a svorně sázely a hýřily fiktivními panamskými bankovkami balboa. Kdo však moudře sázel nebo měl štěstí (anebo šetřil), mohl se zúčastnit závěrečné dražby, kterou vyvrcholil celý večer: Dražily se například takové skvosty, jako dvanáctiletý rum, ale třeba i deštník. Dotyčný předmět byl totiž skrytý a nebylo vůbec jasné, co si kdo vlastně za vyhrané bankovky kupuje. A hrneček za sto padesát tisíc, to už není na pití, ale na poličku, že?