Klikman to rozjíždí

1. 6. 2011. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: )
Distributor eD‘ system Czech pozval členy sítě Klikman z celé České republiky do hotelu Medlov, aby společně s vybranými výrobci zhodnotili půlroční fungování sítě a stanovili další strategii.

Klikman je relativně nový projekt, který má prodejcům umožnit dosáhnout lepšího prodeje s vyšší marží, především díky sdruženým marketingovým nástrojům a společným nákupem zboží pro síť od výrobců prostřednictvím eD‘ system Czech.

Členové sítě Klikman jsou vždy majiteli kamenných obchodů a mají vytýčené teritorium v České republice, které v této síti obhospodařují. Jde vždy o cca 70 000 až 100 000 koncových zákazníků. Síť vydává katalog s nákladem 500 000 ks, který je neadresně roznášen v České republice, členové sítě jsou pravidelně zaváženi komisním zbožím za speciální ceny a dostávají propagační materiály. Poptávka pro členy sítě od koncových zákazníků se generuje nejen skrze letáky, katalogy, ale také internetovou reklamou.

Provozovatel e-shopu Klikman, eD‘ system Czech, vyjednal pro členy sítě také speciální podmínky od ČSOB na provoz platebních terminálů za speciální cenu, které bylo dosaženo díky vyjednávací síle sítě Klikman. Kromě toho vyjednal smlouvu s firmou Dileris, která umožňuje členům sítě získat provize i za opravy produktů v záruce.

Setkání proběhlo v „andělské atmosféře“, kdy například ředitel pro rozvoj obchodu, Petr Schrom, vítal osobně všechny účastníky v andělském převleku a kromě šampaňského dostávali návštěvníci už při vstupu čokoládu s názvem „Modré z nebe“.

Nebeský smyčcový andělský kvartet hrál účastníkům po celou dobu setkání a při bohatém rautu byl servírován i nebeský nektar, po kterém ženy prodejce IT techniky doma prostě nepoznají. O kvalitě prezentací svědčí fakt, že navzdory celodenním přednáškám a pátku byl ještě v 18.30 sál naprosto plný. 

Celkem se zúčastnilo 153 prodejců ze 112 kamenných poboček a 41 zástupců výrobců.
Obrazová galerie: