Rozhovory

Miloslav Záleský (AUTOCONT): Spojení Dellu a EMC vyzdvihlo naši spolupráci na novou úroveň

Svůj prostor v sérii rozhovorů při příležitosti 10. výročí nepřímého prodeje společnosti Dell EMC na českém trhu dostala také z pozice dlouholeté spolupráce firma AUTOCONT. Na otázky odpovídal Miloslav Záleský, ředitel pro portfolio, marketing a partnerskou politiku.

František Doupal
Zdroj: DCD Publishing
  • 4. 10. 2018
  • 2 min
Miloslav Záleský (AUTOCONT): Spojení Dellu a EMC vyzdvihlo naši spolupráci na novou úroveň

Když se řekne Dell – co se vám vybaví jako první?

Dell v kroužku, což je symbol, který nyní společnost Dell EMC používá v souvislosti s koncovými zařízeními. A pak také zářící, nadšené oči Michaela Della, kterého jsem potkal vloni na jednom malém workshopu v USA a pochopil jeho obrovskou schopnost strhnout všechny lidi kolem sebe.

Jak dlouho je již AUTOCONT partnerem společnosti Dell a jak jste se ke vzájemné spolupráci vlastně dostali?

Spolupráci s Dellem začínal AUTOCONT opravdu mnoho let zpátky, kdy Dell ještě žádnou channel strategii neměl a ani já v AUTOCONTu nebyl. V roce 2007, který již pamatuji, jsme udělali první systematičtější krůčky a s postupující filozofií partnerského prodeje se spolupráce rozvíjela. Další dimenzi spolupráce obou firem dostala spojením Dellu a EMC.

Jak byste léta vzájemné spolupráce charakterizoval?

Počátky opravdu od nuly a zdvojnásobování společného obratu téměř každý rok.

Čeho si na společnosti Dell nejvíce ceníte?

Na společnosti Dell EMC se mně líbí odvaha, s jakou se pustila do strategie konsolidace určité oblasti IT technologií na trhu. Cením si především lidí, se kterými mám možnost se v Dell EMC potkávat –naprostá většina funguje v byznysu tak, jak já očekávám, tedy stylem „Splním to, co slíbím a neslibuji to, co splnit nedokážu.“

Portfolio společnosti AUTOCONT má opravdu široký záběr. Co na produktech Dell EMC nejvíce oceňujete a čím se dle vás v pozitivním smyslu odlišují od konkurence?

Ano, naše spolupráce s Dell EMC pokrývá celou šíři portfolia. Zhruba polovina objemu je v oblasti koncových zařízení a polovina v oblasti IT infrastruktury. Pravdou je, že druhá polovina rostla v posledních 2-3 letech významně rychleji. Vybrané technologie se snažíme českým zákazníků přibližovat a propagovat. Příklady komunikačních kampaní lze najít například zde.

Prozradíte nám, který produkt Dell EMC byl u vás nejprodávanější nebo nejoblíbenější?

Tak to opravdu neumím :) Prodáváme, implementujeme a servisujeme opravdu hodně zajímavých technologií, ostatně bez tohoto širokého záběru by nám společnost Dell EMC nemohla přiznávat status Titanium i další ocenění.

Účastníte se dealerských setkání, která společnost Dell pravidelně pořádá? Čím jsou pro vás zajímavá?

Spousta našich zaměstnanců na různých pozicích se účastní různých lokálních i mezinárodních konferencí či setkání Dell EMC účastní. Já pouze některých, pokud mi to časové možnosti dovolí. Zástupci společnosti Dell EMC se ale velmi aktivně účastní našich konferencí a regionálních seminářů, které pořádáme :)

Interview je součástí série rozhovorů, které vznikly k příležitosti 10. výročí nepřímého prodeje společnosti Dell EMC na českém trhu.