Toshiba: Full HD televizor VL963

27. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Toshiba)
Toshiba uvedla chytrý televizor VL963. Série VL je synonymem pro maximální ostrost rozlišení Full HD a využívá pasivní 3D technologii. Displej poskytuje Full HD rozlišení 1 920 x 1 080p s pasivním 3D obrazem a možností převedení všech dvourozměrných filmů do 3D zobrazení.
Full HD televizor VL963

Je k dispozici ve velikostech 107 cm (42"), 119 cm (47") a 139 cm (55"). Díky použití LED technologie pro podsvícení obrazovky bylo dosaženo štíhlého designu a energetické úspornosti. Je vybaven čtyřmi konektory HDMI, dvěma USB porty a Multi-tunerem DVB-T/T2, DVB-C a DVB-S/S2. Nabízí přístup k paletě multimediálního obsahu z internetu.

3D zážitek s televizí s tenkým rámečkem

VL963 spojuje 3D technologii a design. Toshiba přichází s televizí, jejíž rámeček skoro nepostřehnete. Díky tomu je obraz téměř až k okraji, což umocňuje zážitek,“ řekl Andy Bass, viceprezident pro prodej a marketing společnosti Toshiba. „Díky pasivní technologii 3D, která je používána v kinech, poskytuje VL963 řešení pro ty, kteří si chtějí užívat 3D s přáteli a rodinou.“ Lehké pasivní 3D brýle jsou pohodlné i při dlouhém sledování televize nebo hraní elektronických her. Použití pasivní 3D technologie umožnilo také možnost převodu stávajícího 2D obrazu do třírozměrné podoby. To dovoluje divákům, aby si vychutnali i starší filmy nebo vlastní domácí videonahrávky ve 3D. Kromě rozlišení Full HD má televizor technologii 400 Active Motion & Resolution (AMR), která zajištuje  i při sledování sportovních přenosů nebo akčních filmů plynulý a ostrý obraz.

Zvukový doprovod zajišťují technologie „Audyssey“

Technologie „Audyssey Premium Television“ je celý souhrn audio funkcí vyvinutých odborníky z Audyssey. Audyssey ABX je postavena na reproduktorech, které dodávají televizi basy. Audyssey Dynamic Volume zajišťuje dobře srozumitelné dialogy a odstraňuje nepříjemné zvukové špičky způsobené zvýšením hlasitosti na začátku reklamních přestávek. Audyssey EQ je technologie, která automaticky nastavuje a udržuje vyvážené zvukové podání podle prostorové akustiky okolí televizoru. Zmíněné tři technologie byly pro tuto televizi navrženy a upraveny tak, aby citlivě spolupracovaly a poskytovaly nejlepší možnou zvukovou kulisu.

On-line funkce rozšiřují zážitky

Uživatelé VL963 se mohou snadno připojit k internetu připojením síťového kabelu LAN nebo využitím Toshiba Wi-Fi USB adaptéru (prodává se samostatně) a seznámit se „Toshiba Places“ - online portálem společnosti, který nabízí přístup do světa obsahu prostřednictvím specializovaných aplikací (liší se v závislosti na zemi). K dispozici jsou například služby „video na vyžádání“ Acetrax, MaxdomeTM nebo Viewster, videa na YouTube a Dailymotion, hudba s iConcerts a Aupeo!, televizní služby jako BBC iPlayer a Euronews a také samozřejmě sociální sítě Facebook a Twitter. Další aplikace přibývají do Toshiba Places každý měsíc zcela automaticky, bez nutnosti provádění jakýchkoli aktualizací. Diváci mohou také využít průvodce MediaGuide od Rovi, který poskytuje podrobné výpisy programů, speciální nabídky a poutavé informace ze zákulisí akcí, filmů a herců.

Více možností připojení pro větší zábavu

Dva USB porty umožňují uživatelům připojit a sledovat na televizní obrazovce nejen filmy a fotografie z malých USB „klíčenek“ nebo externích pevných disků, ale také poslouchat hudbu na nich uloženou přes stereofonní reproduktory televize s certifikací Dolby Digital Plus. Integrovaná funkce „USB Video Recording“ nabízí možnost nahrávat na připojený externí pevný disk oblíbený televizní pořad, zatímco si může divák užívat ve vysokém rozlišení všech multimediálních možností ze zařízení, jako jsou například herní konzole nebo Blu-ray přehrávače připojené na HDMI porty televize.

Toshiba VL963 bude v Evropě k dispozici ve druhém čtvrtletí roku 2012.

Štítky: 

Podobné články

Toshiba propojuje maloobchodní prodejce se spotřebiteli

25. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Toshiba Global Commerce)
Toshiba Global Commerce Solutions představila vizi Together Commerce v České republice a na Slovensku. Strategie si klade za úkol mnohem lépe propojovat maloobchodní prodejce se spotřebiteli v jeden celek. Čtěte více
Toshiba Qosmio X70

Toshiba: notebook Qosmio X70

17. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Toshiba)
Toshiba představila notebook Qosmio X70. Tento stroj je zaměřen na náročné uživatele, kteří chtějí nejvyšší výpočetní výkon, plynulost her, kvalitní obraz i zvuk a co nejširší možnosti připojení. Čtěte více
Toshiba Satellite P

Toshiba: notebooky Satellite P

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Toshiba)
Toshiba uvedla na trh notebooky řady Satellite P. Jsou zaměřeny na uživatele, kteří vyžadují nejmodernější technologie a pracují s náročnými aplikacemi či multimédii. Notebooky nabízejí nejnovější technologie a jsou připraveny i na velmi náročné aplikace. Čtěte více
Toshiba Satellite S

Toshiba: notebooky Satellite S

10. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Toshiba)
Toshiba představila nové notebooky řady Satellite S. Jsou určeny pro ty uživatele, kteří hledají multimediální zážitek při používání přenosného počítače. Tyto všestranné počítače určené pro zábavu jsou vyráběny v hliníkovém provedení s ledově modrým povrchem. Čtěte více