SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

14. 4. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost SPSS představuje nová jednotná jména pro svůj Predictive Analytics Software (PASW).

Predictive Analytics Software (PASW), je nové jméno pro kompletní portfolio produktů společnosti SPSS. Toto nové pojmenování sjednocuje produktové rodiny pod označení, které lépe popisuje a reflektuje funkcionality a hladkou integraci v rámci všech produktů společnosti SPSS.
Jméno PASW ponese celé portfolio produktů SPSS. Přejmenování se postupně dotkne všech dílčích produktových skupin, vždy spolu s vydáním nové verze. Vzniknou tak nová jména jako PASW Statistics (dříve SPSS Statistics), PASW Modeler (dříve Clementine), PASW Data Collection (dříve Dimensions) a PASW Collaboration Services (dříve Predictive Enterprise Services). Jako první byl na trh uveden PASW Modeler 13.0 a PASW Statistics 17.0.2. Další produktovou novinku softwaru PASW představí SPSS na své celoevropské konferenci Directions 2009, která se koná ve dnech 11. – 14. května 2009 v Praze.
Nová jména pro produkty společnosti SPSS, které se opírají o 40 let inovací, výkonnosti a robustních aplikačních možností v oboru Predictive Analytics, vznikla na základě zpětné vazby od zákazníků, kteří software ve svém podnikání dennodenně využívají.