Produkty

SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

Společnost SPSS představuje nová jednotná jména pro svůj Predictive Analytics Software (PASW).

Milan Loucký

  • 14. 4. 2009
  • 0 min

Predictive Analytics Software (PASW), je nové jméno pro kompletní portfolio produktů společnosti SPSS. Toto nové pojmenování sjednocuje produktové rodiny pod označení, které lépe popisuje a reflektuje funkcionality a hladkou integraci v rámci všech produktů společnosti SPSS.
Jméno PASW ponese celé portfolio produktů SPSS. Přejmenování se postupně dotkne všech dílčích produktových skupin, vždy spolu s vydáním nové verze. Vzniknou tak nová jména jako PASW Statistics (dříve SPSS Statistics), PASW Modeler (dříve Clementine), PASW Data Collection (dříve Dimensions) a PASW Collaboration Services (dříve Predictive Enterprise Services). Jako první byl na trh uveden PASW Modeler 13.0 a PASW Statistics 17.0.2. Další produktovou novinku softwaru PASW představí SPSS na své celoevropské konferenci Directions 2009, která se koná ve dnech 11. – 14. května 2009 v Praze.
Nová jména pro produkty společnosti SPSS, které se opírají o 40 let inovací, výkonnosti a robustních aplikačních možností v oboru Predictive Analytics, vznikla na základě zpětné vazby od zákazníků, kteří software ve svém podnikání dennodenně využívají.