O krok blíže požadavkům firemním CIO

28. 4. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Aastra Technologies Limited představuje inovovanou verzi 4.0 svého manažera pro správu hovorů MX-ONE navrženého pro segment středních a velkých podniků. Vzhledem k aktuální prioritě CIO manažerů je snižování nákladů, zaměřuje se na co nejnižší TCO.
Aastra MX-ONE.

„Letošní lednový průzkum společnosti Gartner uskutečněný mezi IT manažery firem naznačuje, že s postupným vymaňováním se z ekonomické recese mezi hlavní obchodní požadavky kladené na IT patří vyšší produktivita a pokračující efektivita nákladů. Klíčem ke splnění těchto požadavků je právě unified communications. Středně velké a velké podniky by se měly ptát, jak jim komunikační řešení mohou při dosahování těchto cílu pomáhat a osvojovat si UC aplikace, které umožňují lepší spolupráci jak uvnitř podniku, tak i navenek se zákazníky,“ vysvětluje Steve Blood, Research Vice President ve společnosti Gartner.

S cílem vyhovět specifickým požadavkům zákazníků je nové řešení MX-ONE více přizpůsobitelné a navíc přichází s kompletním portfoliem UC řešení od společnosti Aastra, sahající od multimediálních kontaktních center a unified messagingu až po platformu pro vzájemnou spolupráci a conferencing. S ohledem na rostoucí počet pracovníků nasazených v terénu a šetrnost k životnímu prostředí podporující práci z domova umožňuje MX-ONE hladkou integraci mobilní a kancelářské komunikace. Pracovníci mohou těžit z vysoce škálovatelné technologie SIP DECT a díky konvergencí fixních a mobilních sítí (FMC) jsou pracovníci v terénu stejně produktivní s mobilním telefonem jako s kancelářským telefonem postaveným na platformě Aastra Mobile Client. Kombinace UC aplikací od firmy Aastra s mobilními řešeními pomáhá zlepšovat produktivitu personálu a urychlovat reakci na požadavky zákazníků.

MX-ONE navíc umožňuje zákazníkům dosáhnout hladké integrace mezi jejich stávajícími UC aplikacemi a UC řešeními poskytovatelů třetích stran prostřednictvím podpory průmyslových standardů jako CSTA V3 a XML.

„Intenzivním interním výzkumem a vývojem dokázala Aastra významně posílit své inovační schopnosti u produktů, jako je MX-ONE, což přináší významné výhody jak stávajícím, tak i novým klientům. Noví zákazníci mohou těžit ze silného a vysoce konkurenceschopného UC řešení, zatímco stávajícím zákazníkům je zajištěna hladká migrace s ochranou jejich dosavadních investic a jednodušší a rychlejší možnosti upgradování. Nová verze MX-ONE přináší jedinečnou škálovatelnost, úsporu celkových nákladů na vlastnictví na na provoz, stejně jako komplexní balík unified communications, který odpovídá na aktuální obchodní požadavky,“ říká Edin Hadzialic, Head of the Centre of Excellence pro produkty MX-ONE a FMC, ve společnosti Aastra.

Vyšší flexibilita a škálovatelnost jsou hlavními novinkami nové verze MX-ONE:

• Zákazníci si nyní mohou zvolit architekturu MX-ONE – distribuovanou nebo centralizovanou – pokrývající jednu či více lokalit až do úrovně mezinárodního rozsahu. Aastra navíc vylepšila správu svého řešení prostřednictvím aktualizovaného a graficky atraktivnějšího uživatelského rozhraní, které usnadňuje a urychluje práci s kteroukoli ze systémových komponent či aplikací.

• MX-ONE přináší díky zdokonaleým redundantním možnostem prvotřídní škálovatelnost v rámci jednoho serveru do úrovně až 15 tisíc uživatelů a 15 media gatewayí. V jednom systému lze přitom kombinovat až 124 serverů, což podnikům umožňuje napojit na jeden systém až půl milionu uživatelů. Dva nové stolní IP telefony a rozšířený číslovací plán jsou další inovací, kterou tato nová verze přináší.

• Nová modulární Media Gateway ‘MX-ONE Lite’ kombinovaná se špičkovou síťovou kapacitou řešení MX-ONE je zárukou vyšší flexibility firemních poboček a zároveň snižuje celkové náklady na vlastnictví v rámci implementace.

Aastra je jediným dodavatelem na trhu, jehož produkty pro firemní IP telefonii a unified communications jsou certifikované pro HP ProCurve ONE Service zl Module. Společnost je díky tomu schopna nabídnout nejkomplexnější UC řešení na trhu.

S novou verzí MX-ONE usiluje společnost Aastra o větší konkurenceschopnost řešení a o to, aby díky energeticky úspornějším komponentám zároveň mohla nabídnout nižší celkové náklady na vlastnictví. Nová verze MX-ONE splňuje jak nákladové, tak i ekologické aspekty, kterým dnes CIO manažeři čelí. Zákazníci mohou též těžit z nižších nákladů na volání prostřednictvím SIP trunku, stejně tak jako z úspor za mobilní roaming s funkcí Dynamic Least Cost Routing, která je součástí Aastra Mobile Client.