Innovaphone: VoIP brána IP6013

23. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
V dobách nesčetných online schůzek je často obtížné udržet si digitální nadvládu. Zcela nová VoIP brána innovaphone IP6013 je řešení vše v jednom, které umožňuje během několika minut nastavit vícekanálovou platformu a nabízet všechny moderní komunikační kanály na aplikační bázi.

Nová brána IP6013 společnosti innovaphone je ve srovnání s předchozími generacemi VoIP bran třídou sama o sobě. Jde o platformu Unified Communications (UC) s funkcemi pobočkové ústředny a integrovaným konferenčním serverem, která umožňuje společnostem v co nejkratším čase přistupovat ke všem důležitým komunikačním kanálům – od chatu po označení stavu přítomnosti, od konferencí po hlasovou schránku, od projektového řízení po videotelefonii. A to vše pomocí osvědčeného, plně integrovaného a bezpečného konceptu společnosti innovaphone.

IP6013 přináší zákazníkům all-in-one box, který jim umožňuje během několika minut nastavit vícekanálovou platformu a zároveň nabízí všechny moderní komunikační kanály na základě aplikace. Protože funkce IP ústředny je již integrována, může IP6013 poskytovat všechny UC aplikace bez potřeby instalace dalších serverů. Integrovaná innovaphone Reverse Proxy, stejně jako SBC a další bezpečnostní mechanismy, chrání zákazníka před vnějšími útoky.

Do výbavy novinky patří výkonný čtyřjádrový procesor s taktem 1 800 MHz, dva sloty pro M.2 SSD a také možnost připojit až 25 000 uživatelů prostřednictvím 240 kanálů SIP a 60 kanálů ISDN. A právě proto je IP6013 vhodný pro větší podniky i pro centrální kanceláře společností s pobočkami. Společnost innovaphone eviduje vysokou poptávku po platformě PBX a UC např. ve zdravotnictví a v nemocničních zařízeních, kde mají být integrována různá (i vzdálená) pracovní místa a kde je velký počet zaměstnanců a pacientů. Zejména v nemocničním prostředí, kde často existují zvláštní požadavky a čas od času je stále potřeba integrovat analogová zařízení nebo pobočkové ústředny, plní IP6013 také svou původní funkci brány tím, že poskytuje nejen dvě rozhraní S2M (primární multiplex), ale také dva gigabitová ethernet rozhraní 1000-BASE-T pro přechod z ISDN na IP.

Bránu IP6013, stejně jako celé portfolio produktů innovaphone, lze provozovat buďto fyzicky (u sebe) nebo formou pronájmu/v cloudu.

Vybraný sortiment

Distribuce ČR: 

Profilová karta firmy

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o.

Annex NET, s.r.o. je ryze česká společnost zabývající se dodávkou komplexních služeb v oblasti informačních technologií, zejména pak návrhem a dodávkou systémů pro řešení bezpečných komunikačních sítí, IP telefonie a síťového managementu.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více