Personálie

Petr Kuliš posílil vedení GAPP System
Personálie

Petr Kuliš posílil vedení GAPP System

Společnost GAPP System jmenovala Petra Kuliše (48) do funkce ředitele pro strategický rozvoj. Petr bude v týmu odborníků společnosti GAPP System pomáhat klientům na jejich cestě digitální transformace.

Přečíst celý článek
 Antonín Brož obchodním ředitelem Ricoh Czech Republic a Ricoh Slovakia
Personálie

Antonín Brož obchodním ředitelem Ricoh Czech Republic a Ricoh Slovakia

Obchodním ředitelem pro Ricoh Česká republika a Ricoh Slovensko se stal Antonín Brož. Zodpovědný je za obchodní aktivity napříč všemi divizemi společnosti. Antonín Brož má více než 15leté zkušenosti v oblasti v přímého i nepřímého obchodu se zaměřením na strategický rozvoj a obchodní expanzi společností.

Přečíst celý článek
Michał Sroka je novým sales managerem pro ČR a další země v Netatmo
Personálie

Michał Sroka je novým sales managerem pro ČR a další země v Netatmo

Michał Sroka je novým sales managerem pro Českou republiku, Polsko a další země Evropy ve společnosti Netatmo. Firma Netatmo se specializuje na chytrou spotřební elektroniku a zavedením této pozice rozšiřuje své podnikání ve středoevropském a východoevropském regionu.

Přečíst celý článek
Flowmon Networks rozšířil svůj nejvyšší management
Personálie

Flowmon Networks rozšířil svůj nejvyšší management

Česká technologická společnost Flowmon Networks, která vyvíjí řešení pro monitorování a bezpečnost počítačových sítí, posílila s cílem podpořit globální expanzi firmy svůj nejvyšší management. Ředitelem celosvětového obchodu se stal Mirek Kren, pozici finančního ředitele obsadil Marek Neubauer a ředitelkou HR byla jmenována Linda Szemlová.

Přečíst celý článek
Veracomp posílili Radim Kozel a Radek Nebeský
Personálie

Veracomp posílili Radim Kozel a Radek Nebeský

Od srpna 2018 má distributor s přidanou hodnotou Veracomp dva nové kolegy. Tým posílili Radim Kozel, jenž doposud působil v Hewlett Packard Enterprise, a Radek Nebeský, který přišel ze společnosti Anect.

Přečíst celý článek
T-Mobile: Ladislav Báča ředitelem značky a marketingové komunikace
Personálie

T-Mobile: Ladislav Báča ředitelem značky a marketingové komunikace

Ladislav Báča střídá Jana Stanka na pozici ředitele značky a marketingové komunikace T-Mobile a Slovak Telekomu. Ladislav Báča (1968) v letech 2001 – 2014 působil v Ogilvy Group ČR, nejprve na pozici managing director reklamní agentury Ogilvy&Mather a v letech 2006 – 2014 jako CEO celé skupiny.

Přečíst celý článek
IFS Czech a IFS Slovakia: Milan Tesař novým obchodním ředitelem
Personálie

IFS Czech a IFS Slovakia: Milan Tesař novým obchodním ředitelem

Obchodním ředitelem IFS Czech a IFS Slovakia se od srpna 2018 stal Milan Tesař. Hlavním úkolem nového obchodního ředitele společnosti je rozvoj nových obchodních příležitostí a vedení obchodního týmu v České republice a na Slovensku.

Přečíst celý článek
Eset: Nepřímý prodej vede Tomáš Krotký
Personálie

Eset: Nepřímý prodej vede Tomáš Krotký

Řízení nepřímého prodeje, rozvoj partnerské sítě a nástrojů partnerského prodeje české pobočky společnosti Eset má nově na starosti Tomáš Krotký, který zde doposud působil na pozici obchodního specialisty pro klíčové partnery společnosti.

Přečíst celý článek
Vodafone (ČR): Viceprezidentem pro lidské zdroje a majetek bude Carl Clarke
Personálie

Vodafone (ČR): Viceprezidentem pro lidské zdroje a majetek bude Carl Clarke

Brit Carl Clarke povede od 1. září oddělení lidských zdrojů a majetku v českém Vodafonu. Do České republiky přichází z pozice ředitele personálního řízení a strategie pro podporu lidských zdrojů skupiny Vodafone a s dlouholetými zkušenostmi z oblasti fúzí, akvizic a významných organizačních změn.

Přečíst celý článek
Adastra: Lenka Nováková ředitelkou divize IoT
Personálie

Adastra: Lenka Nováková ředitelkou divize IoT

Společnost Adastra přijala do divize internetu věcí (IoT) novou ředitelku Lenku Novákovou, která přišla ze společnosti G4S Cash a Secure Solutions. Jejím cílem je zavádění IoT scénářů pro klienty ze segmentu bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací a retailu.

Přečíst celý článek