T-Systems: Jan Rezek

23. 8. 2011. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: T-Systems)
Marketingový a komunikační tým společnosti T-Systems Czech Republic má nové vedení. Jan Rezek na vedoucí post povýšil po třech letech působení v oddělení korporátního marketingu a komunikace.
Jan Rezek, ředitel marketigu a komunikace T-Systems

Rezek tak od začátku srpna odpovídá za marketing a komunikaci v rámci ČR a rovněž za marketing a interní komunikaci lokální pobočky na mezinárodní úrovni ve skupině Deutsche Telekom, jejíž nedílnou součástí je společnost T-Systems. 

Jan Rezek se za celou svoji dosavadní kariéru pohyboval hlavně v ICT sféře. Největší zkušenosti nasbíral především jako produktový manažer v Českých Radiokomunikacích, kde strávil šest let. Necelý rok také pracoval jako marketingový specialista ve společnosti ČD-Telematika.

Jan vystudoval ekonomii na České zemědělské univerzitě v Praze. Ve volném čase se věnuje rekreačně cyklistice, automobilovým sportům a zajímá se o fotografování. Největším koníčkem je v současnosti jeho šestnáctiměsíční dcera.