Sony: Alexandra Kurzová

31. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku, kterou nově zastává Alexandra Kurzová.

Alexandra ve společnosti Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast Střední a Jihovýchodní Evropy. Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu. Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce začala působit na pozici marketing manager a brand activation manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová řekla: „V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví. Ve své nové funkci budu mít na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh, což je pro mne novou výzvou a moc se na ni těším.“

Štítky: 
Sony