Ředitelem obsahu e-shopu Alza.cz je Michal Krčmář

20. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Management Alza.cz posílil Michal Krčmář, který v Alze působí jako content director a má na starosti strategické i operativní vedení celého contentového oddělení a zastřešuje veškerý webový obsah, překlady a SEO aktivity pro největší e-shop v ČR a všechny jeho jazykové mutace v zahraničí.

Michal Krčmář se podílí také na tématech spjatých s automatizací procesů a expanzí na zahraniční trhy. Do Alzy přišel z MONETA Money Bank, kde působil přes dva roky jako webový analytik. V minulosti pracoval pro společnosti MSD, Socialbakers, Profinit. Je spoluzakladatelem startupu Vodatest.cz a majitelem digitální agentury Onlineandweb.com.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více