Martin Zídek v TD SYNNEX nově vede divizi Gaming & Peripherals
V nové roli má Martin Zídek na starosti strategii a rozvoj portfolia v oblasti Gaming & Peripherals napříč oběma hlavními distribučními kanály, které TD SYNNEX využívá, tedy retailem i B2B.
„Mou ambicí je vybudovat silné zázemí pro retail, které doplní naši stávající B2B nabídku, a přivádět na trh značky, které dávají smysl – jak zkušeným hráčům, tak běžným uživatelům. Gaming je pro mě osobní vášní i profesní specializací, které se věnuji dlouhodobě,“ uvedl Martin Zídek. Ve svém týmu s mezinárodním přesahem má šest kolegů, kteří se starají o portfolio značek předních výrobců v segmentu herních zařízení a periferií.
„Martin má výborný přehled o trhu, silný tah na branku a cit pro budování obchodních vztahů s lokálními i mezinárodními partnery. Jeho znalost potřeb různých typů zákazníků napříč trhy, přirozené vůdčí schopnosti a zápal pro gaming jsou přesně tím, co potřebujeme pro další rozvoj této důležité oblasti našeho byznysu,“ doplnil Vít Vojtěšek, product marketing director v TD SYNNEX.
Martin Zídek nastoupil do TD SYNNEX v roce 2021 na pozici product manager pro Microsoft Xbox a podílel se na budování této značky v Česku a na Slovensku. Věnoval se rozšiřování portfolia a péči o klíčové zákazníky. Poté vedl tým Microsoft HW pro celý region CEE (střední a východní Evropa), ve kterém měl na starosti obchodní strategii pro produkty značky Microsoft Xbox, Microsoft Surface a Microsoft Surface Hub ve čtyřech zemích.