Mall.cz: Jan Kufel a Karel Videcký

9. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Do social media týmu společnosti Mall.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem je připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky.
Jan Kufel a Karel Videcký

Cílem je klást důraz na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

Social media tým úzce spolupracuje s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. Zaměřuje se také na využití dalších sociálních kanálů jako Instagram nebo Snapchat, a v komunikaci se zákazníkem je propojí i s ostatním obsahem, který Mall.cz nabízí. Cílem nové sociální strategie je vytvořit komplexní interaktivní obsah, který zvýší zážitek z nákupu a posílí loajalitu zákazníků.

Mezi první úspěšné velké projekty nového týmu patří například živý stream testování doručení zásilky dronem, který byl uskutečněn prostřednictvím Facebooku a oslovil přes 500 tisíc uživatelů. Úspěch měla i vánoční „real-time giving" kampaň s Leošem Marešem a Uberem, video na Facebooku zhlédlo přes 1,2 milionu uživatelů.

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

„Rádi bychom využili potenciál sociálních sítí k přiblížení našeho portfolia a představení zajímavých produktů, o kterých zákazníci třeba ještě nevědí. Sociální sítě jsou pro nás ideálním komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, pružně se přizpůsobovat a zároveň nenásilně představovat trendy, prémiové služby a přinášet inspiraci,“ dodalKarel Videcký.

Jan Kufel se pohybuje v marketingu přes deset let. Nejvíce zkušeností získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

V oblasti zákaznické péče se chce posílený tým zaměřit rovněž na inovativní nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. „Pokud si zákazník koupí zboží, které například z jakéhokoliv důvodu nesplňuje jeho představy, musí u drtivé většiny obchodů hledat kontakty na zákaznická oddělení, psát e-maily a čekat na odpověď,“ přiblížil Jan Kufel. „Chceme komunikovat se zákazníky v reálném čase a využívat ty nástroje, které používají na denní bázi i oni, jako například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp.“

Štítky: 

Podobné články

Do čela Mall Group se postavil Jean Charretteur

15. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Mall Group má nového generálního ředitele. Jean Charretteur (51) pomůže firmě při integraci s Allegrem i s dalším rozvojem 1P byznysu. Do firmy přichází s početnými zahraničními zkušenosti z manažerských pozic ve společnostech Tesco, Metro AG či Carrefour. Čtěte více

Do čela vývoje MALL Group nastoupil Ondřej Šťastný z Microsoftu

3. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
MALL Group hlásí nového šéfa vývoje. Na pozici Engineering Directora nastupuje Ondřej Šťastný (33), který ve skupině přebírá zodpovědnost za tým Developmentu a ERP. Šťastný si na novou pozici přináší bohaté zkušenosti z oblasti softwarového vývoje napříč odvětvími a do MALL Group přichází po více než šestiletém působení ve společnosti Microsoft. Čtěte více

Vladimíra Carroll personální ředitelkou MALL Group

2. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Novou personální ředitelkou MALL Group se od března stala Vladimíra Carroll. Do největší e-commerce skupiny ve střední a východní Evropě přichází Carroll po třech letech v Central European Media Enterprises (CME), aby v e-commerce skupině zúročila svou více než patnáctiletou praxi v HR. Čtěte více

Jan Hanuš se stal novým CEO MALL Group

11. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Od 1. ledna 2021 se novým ředitelem MALL Group stal Jan Hanuš. Do MALLu přišel po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. Předsedou představenstva zůstává Jakub Havrlant, který je i nadále zodpovědný za strategický rozvoj společnosti. Čtěte více