Mall.cz: Jan Kufel a Karel Videcký

9. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Do social media týmu společnosti Mall.cz nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem je připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky.
Jan Kufel a Karel Videcký

Cílem je klást důraz na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

Social media tým úzce spolupracuje s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. Zaměřuje se také na využití dalších sociálních kanálů jako Instagram nebo Snapchat, a v komunikaci se zákazníkem je propojí i s ostatním obsahem, který Mall.cz nabízí. Cílem nové sociální strategie je vytvořit komplexní interaktivní obsah, který zvýší zážitek z nákupu a posílí loajalitu zákazníků.

Mezi první úspěšné velké projekty nového týmu patří například živý stream testování doručení zásilky dronem, který byl uskutečněn prostřednictvím Facebooku a oslovil přes 500 tisíc uživatelů. Úspěch měla i vánoční „real-time giving" kampaň s Leošem Marešem a Uberem, video na Facebooku zhlédlo přes 1,2 milionu uživatelů.

Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

„Rádi bychom využili potenciál sociálních sítí k přiblížení našeho portfolia a představení zajímavých produktů, o kterých zákazníci třeba ještě nevědí. Sociální sítě jsou pro nás ideálním komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, pružně se přizpůsobovat a zároveň nenásilně představovat trendy, prémiové služby a přinášet inspiraci,“ dodalKarel Videcký.

Jan Kufel se pohybuje v marketingu přes deset let. Nejvíce zkušeností získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

V oblasti zákaznické péče se chce posílený tým zaměřit rovněž na inovativní nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. „Pokud si zákazník koupí zboží, které například z jakéhokoliv důvodu nesplňuje jeho představy, musí u drtivé většiny obchodů hledat kontakty na zákaznická oddělení, psát e-maily a čekat na odpověď,“ přiblížil Jan Kufel. „Chceme komunikovat se zákazníky v reálném čase a využívat ty nástroje, které používají na denní bázi i oni, jako například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp.“

Štítky: 

Podobné články

Do čela vývoje MALL Group nastoupil Ondřej Šťastný z Microsoftu

3. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
MALL Group hlásí nového šéfa vývoje. Na pozici Engineering Directora nastupuje Ondřej Šťastný (33), který ve skupině přebírá zodpovědnost za tým Developmentu a ERP. Šťastný si na novou pozici přináší bohaté zkušenosti z oblasti softwarového vývoje napříč odvětvími a do MALL Group přichází po více než šestiletém působení ve společnosti Microsoft. Čtěte více

Vladimíra Carroll personální ředitelkou MALL Group

2. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Novou personální ředitelkou MALL Group se od března stala Vladimíra Carroll. Do největší e-commerce skupiny ve střední a východní Evropě přichází Carroll po třech letech v Central European Media Enterprises (CME), aby v e-commerce skupině zúročila svou více než patnáctiletou praxi v HR. Čtěte více

Jan Hanuš se stal novým CEO MALL Group

11. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Od 1. ledna 2021 se novým ředitelem MALL Group stal Jan Hanuš. Do MALLu přišel po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. Předsedou představenstva zůstává Jakub Havrlant, který je i nadále zodpovědný za strategický rozvoj společnosti. Čtěte více

Mall využívá Uloženku a rozšiřuje partnerský prodej do zahraničí

3. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Mall.cz dále rozvíjí koncept partnerského prodeje a představuje novinky pro letošní rok, které přináší další vylepšení pro partnerské značky. Od dubna bude nově komplexní dopravní služby pro partnerský prodej zajišťovat Uloženka.cz, která nabídne logistické pokrytí díky své síti výdejen po celé ČR a na Slovensku. Čtěte více