Intel: Steve Fund

12. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Intel)
Intel jmenoval novým marketingovým ředitelem Steva Funda, manažera se zkušenostmi z marketingu a budování značky. Steve Fund nastoupí 2. června a přišel z firmy Staples, kde byl viceprezidentem pro globální marketing a členem nejvyššího vedení společnosti.

Ve společnosti Staples, která je největším světovým výrobcem kancelářských produktů, Steve Fund vytvořil globální marketingové centrum excelence, vybudoval integrovaný tým působící napříč regiony a divizemi. Dále posílil komunikaci společnosti, digitální marketing, zvýšil její viditelnost na sociálních sítích a restrukturoval přístup společnosti k externím agenturám. Rovněž řídil repositioning značky Staples, jehož bylo dosaženo v souladu s novou vizí společnosti.

„Steve v minulosti působil na řadě významných pozic a pomáhal budovat značku v jedněch z nejprestižnějších firem světa,” řekl generální ředitel Intel Brian Krzanich, jenž zároveň dodal: „Naše odvětví i naše podnikání se neustále mění, tak se i my musíme měnit, abychom se dále vyvíjeli a mohli úspěšně vyrábět a prodávat své produkty. Steve pro nás bude v tomto ohledu klíčovým člověkem. Jsme velice rádi, že rozšíří naše vedení a ujme se dohledu nad marketingovými aktivitami společnosti Intel po celém světě v době, kdy se chystáme vkročit do další fáze vývoje počítačů.”

Před nástupem k Staples působil Steve Fund v Procter & Gamble, kde vedl globální expanzi produktu Gillette Fusion – ta dosáhla čistých tržeb miliardu dolarů, což je nejvíce v dějinách P&G. Předtím působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola.

Štítky: 
Intel