Daniela Chovancová tiskovou mluvčí Alzy

31. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí Alza.cz se od srpna stává Daniela Chovancová. Na pozici střídá Patricii Šedivou, která ze společnosti odešla letos v dubnu.

Daniela do Alza.cz přišla po patnáctiletém působení v agentuře Havas Prague, kde posledních téměř pět vedla tým zaměřený na klienty z oblasti technologií, telekomunikací a financí. Ve své předchozí roli se starala o firmy Google, Philco, Sencor, LG Electronics skupinu AXA nebo Sodastream, tvořila a realizovala pro ně komunikační strategie, řešila nejen firemní, produktovou, ale i krizovou komunikaci, v řadě případů pro český a slovenský trh.

„Daniela bude po dlouhé době pracovat výhradně pro jediného klienta – to pro ni bude velká změna. Věříme však, že její rozsáhlé zkušenosti s aktivitami různých firem přispějí k posílení PR aktivit naší společnosti,“ uvedl Jan Sadílek, marketingový ředitel Alza.cz.

„Těším se, že ve své nové roli naváži na práci své předchůdkyně a budu tuto úlohu dále rozvíjet. Po letech působení v PR agentuře je přechod na stranu klienta velká a motivující výzva,“ uvedla Daniela Chovancová.

Daniela (40) vystudovala mezinárodní obchod a ekonomickou žurnalistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze, je vdaná, má dvě děti a svůj volný čas nejraději tráví v přírodě na horách.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více