CCV Informační systémy: Martin Vokřál

5. 10. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: CCV Informační systémy)
Společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM.
Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services v CCV Informační systémy

Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ uvedl Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci. „S tvorbou řešení formou služby máme už více než 15 let zkušenost. Proto není náhodou, že počet našich zákazníků obsluhovaných pomocí cloudových řešení dynamicky roste. Věřím, že novou divizí ještě lépe tohoto potenciálu využijeme,“ dodal Damborský.

Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem. Ve volném čase se věnuje hře na piano a lyžování. Jeho společnou zálibou s manželkou je společenský tanec.

Podobné články

Jan Škerle

Do vedení společnosti CCV nastoupili Jan Škerle a Lubomír Veselý

23. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: CCV Informační systémy)
Česká společnost CCV Informační systémy, která dodává software pro obchod a logistiku, rozšířila svůj top management. Novým COO (Chief Operations Officer) se stal Jan Škerle, novým CSO (Chief Sales Officer) Lubomír Veselý. Společně se spoluzakladatelem a jednatelem Daliborem Damborským se podílí na nejužším vedení firmy. Čtěte více
Lubomír Veselý a Roman Veselý

CCV Informační systémy: Roman Fuchs a Lubomír Veselý

12. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: CCV Informační systémy)
Společnost CCV Informační systémy jmenovala Romana Fuchse ředitelem divize Business Solutions. Na místo vedoucího obchodního oddělení se z pozice obchodního manažera přesunul Lubomír Veselý. Čtěte více
Ľubomír Miškolci, jednatel CCV Informační systémy

CCV Informační systémy: Ľubomír Miškolci

3. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: CCV Informační systémy)
Slovenská pobočka společnosti CCV Informační systémy má od poloviny letošního roku nového jednatele. Stal se jím Ľubomír Miškolci, dosavadní obchodní manažer společnosti. Současně došlo i ke změně sídla, které se z Kysuckého Nového Mesta přesunulo do Nitry. Čtěte více
Ladislav Chovítek, marketingový manažer divize eBusiness v CCV Informační systémy

CCV Informační systémy: Ladislav Chovítek

16. 11. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: CCV Informační systémy)
Společnost CCV Informační systémy jmenovala Ladislava Chovítka na pozici marketingového manažera divize eBusiness. Je zodpovědný zejména za vyhledávání nových příležitostí pro služby clearingového centra Orion EDI. Čtěte více