B2B divizi v Mall Group vede Jan Hollmann

4. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Novým šéfem B2B segmentu Mall Group je Jan Hollmann (45). Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu. Jan Hollmann má na starosti kompletní B2B segment napříč celou skupinou.

Jan Hollmann začínal kariéru jako finanční analytik, následně ale velmi rychle přešel do oblasti obchodu, ve které nasbíral zkušenosti hned v několika firmách. Kromě čtyřletého působení v Alze má za sebou také zkušenosti z firem jako LG nebo Dell, kde strávil devět let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní, cizí mu ale není ani startupová scéna. Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v němž zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od startupového inkubátoru UP21 Karla Janečka.

V Mall Group je v segmentu B2B jeho hlavním úkolem vybudovat prostředí pro firemní zákazníky, pomoci se změnou nákupních zvyklostí firem, digitalizací procesů a automatizací prodeje.

Jsem moc rád, že můžu Honzu přivítat v naší skupině. V B2B prodeji vidíme v Mall Group obrovský potenciál a Honza je tím pravým člověkem, který nám ho díky svým mnohaletým zkušenostem pomůže vytěžit na maximum,“ uvedl CEO Mall Group Jan Hanuš a dodal „Kromě více než dvou a půl milionu produktů chceme našim firemním zákazníkům nabízet výhodné služby šité na míru, které ocení malá firma, velká korporace i veřejná instituce.“

„Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou Mall Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou, a věřím, že pro nás může znamenat důležitou konkurenční výhodu,” popsal Jan Hollmann. „Jsem přesvědčený, že díky systematické práci na službách pro firmy dokážeme postupně změnit nákupní zvyklosti a nastartovat růst. Meziročně bychom tak mohli vyrůst klidně o 80 procent.“

Štítky: 

Podobné články

Zleva Jakub Havrlant, předseda představenstva Mall Group a zakladatel a CEO Rockaway Capital, a François Nuyts, CEO společnosti Allegro

Polské Allegro kupuje český Mall Group a logistického operátora WE|DO

5. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Společnost Allegro, nejoblíbenější nákupní platforma v Polsku a jedna z největších e-commerce platforem v Evropě, se dohodla na převzetí 100% podílů ve společnostech Mall Group a WE|DO CZ od prodávajících akcionářů PPF, EC Investments a Rockaway Capital. Cena akvizice činí 881 milionů eur, tedy asi 25 miliard korun. Čtěte více