Alza.cz: Miroslav Tesař

8. 2. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky v Alza.cz se stal Miroslav Tesař. Do pozice byl jmenován po 1,5 ročním působení ve firmě.
Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky v Alza.cz

Prodejní síť je poměrně úzce propojena s oddělením péče o zákazníky, proto se management společnosti rozhodl tyto dvě agendy propojit jedním ředitelem. Miroslav Tesař vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze. Ve společnosti působí od léta 2016 – potvrzuje tak vizi Alzy, že rychlou kariéru ve firmě s typickými rysy start-upu může zažít na vlastní kůži každý pracovitý a šikovný nadšenec.

„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. U nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních tak, aby kolegové byli schopni zákazníkům poskytnout co nejrychleji maximálně kvalitní podporu a poradenství,” řekl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz.

Agendu customer care převzal Miroslav Tesařpo Martinu Lakomém, jenž se po 14 letech rozhodl pro změnu a nyní se věnuje poradenství.Tesař má v nové roli na starosti nejen vedení a řízení prodejní sítě (provozovny a showroomy v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku), ale i oddělení, která zajištují chod a podporu prodejní sítě – rozvoj, vzdělávání, projektový tým, péči o zákazníky a reklamace. Celkem zodpovídá téměř za 700 lidí (přes 400 lidí v prodejní síti a téměř 300 lidí v customer care).

Miroslav Tesař pochází z Moravy, je mu 37 let, je ženatý a má tříletého syna. Přes 20 let se věnuje bojovému umění – v posledních letech zejména brazilskému jiu-jitsu. V Hradci Králové, kde v současnosti pobývá, provozuje klub Delta gym. Zde spolu s ostatními trenéry bojové umění učí dospělé i děti od pěti let. Ve volném čase rád hraje šachy nebo se věnuje zimním sportům.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více