Adastra: Lubor Vokrouhlický

16. 11. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Adastra)
Mezinárodní konzultační a softwarová společnost Adastra má novou posilu. Na pozici marketingového ředitele nastoupil Lubor Vokrouhlický (32 let).
Lubor Vokrouhlický, marketingový ředitel společnosti Adastra

Ten je zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika a Rusko a Adastra Business Consulting. Jeho cílem je podpořit marketingovou komunikací značku Adastra a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály.

„Adastra má v oblasti data managementu a business inteligence výjimečné postavení. Mým cílem je, aby Adastra byla vnímána nejen jako jednička, ale zároveň jako synonymum pro tyto segmenty. Jsem rád, že mohu využít své znalosti a kontakty a přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii i veřejností,“ uvedl nový marketingový ředitel společnosti.

Lubor přináší cenné zkušenosti z oblasti marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive, ve kterých působil vždy po dvou letech. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde nakonec zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky.

Je ženatý a má jedno dítě. Ve volném čase se věnuje rodině, motorce, dobrému vínu a kvalitní kinematografii.

Štítky: 

Podobné články

adastra.one a Acamar jsou součástí Adastry Česká republika

30. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra Česká republika)
Technologická společnost Adastra Česká republika se po fúzi a sloučení firem adastra.one a Acamar opět rozrostla. Čtěte více
Štěpán Kopřiva

Adastra hlásí personální změny

20. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Novým CEO Adastra Česká republika se stává Štěpán Kopřiva. Dosavadní generální ředitel Pavel Kysela se ve skupině Adastra posouvá na pozici globálního COO. Změny ve vedení hlásí i celá Adastra Group. Jejich cílem je výrazná globální expanze firmy. Čtěte více

Velké české firmy nejvíce pálí data management a propast mezi IT a byznysem

20. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Za největší výzvu v příštích třech letech považují velké české společnosti dobrý data management a neschopnost využití dat ze strany byznysu. S tím souvisejí i aktuálně největší blockery v efektivním využití dat, za které považují rigidní nebo zastaralou Data Governance, nedostatečnou podporu či nepochopení potřeb IT ze strany managementu a byznysu a neochotu ke sdílení dat. Čtěte více

Radim Petratur má v Adastře na starosti digitalizaci ESG dat ve firmách

12. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Digitalizaci udržitelnosti a ESG má nově v Adastře na starosti zkušený manažer Radim Petratur. Jako nový Head of Digital Transformation driven by Sustainability and ESG bude pomáhat korporacím s kontinuálním automatizovaným sběrem ESG dat. Čtěte více