Novinky
Akce Lenovo Správný notebook pomůže při jeho výběru
Společnost Lenovo ve spolupráci se společností Intel spustily online projekt s názvem Správný notebook, který má uživatelům pomoci s výběrem vhodného notebooku.
Přečíst celý článekRobustní síť od Českých Radiokomunikací na dohled
České Radiokomunikace budují robustní vysokokapacitní síť národního rozsahu. Na novou moderní síť budou připojena všechna velká města ČR do konce srpna 2009.
Přečíst celý článekZlatéStránky.cz s novými funkcemi on-line
Společnost Mediatel oznámila spuštění další generace on-line řešení www.zlatestranky.cz - www.3Dnavstevy.cz.
Přečíst celý článekNess Technologies dodal řešení zálování mobilů pro 02
Ness Technologies vůbec jako první v ČR připravil uživatelsky pohodlnou službu vzdáleného zálohování mobilních kontaktů a kalendáře pro mobilního operátora. Ness dodal Telefónica O2 řešení, díky kterému její zákazníci nemusí mít obavy o svá data.
Přečíst celý článekVýsledky Open Text za fiskální rok 2009
Společnost navzdory nepříznivému ekonomickému prostředí poznamenanému zmrazenými nebo omezenými investicemi do sektoru IT, vykázala velice příznivé výsledky.
Přečíst celý článekMicrosoft sociálně inženýrský
Uživatele internetu dnes nejvíce ohrožuje sociální inženýrství, tedy pokusy podvést uživatele. Microsoft proti této hrozbě prostřednictvím svých nástrojů a produktů dlouhodobě bojuje.
Přečíst celý článekČeské Radiokomunikace investují do páteřní sítě
České Radiokomunikace vybudovaly vysokokapacitní síť L2/L3 národního rozsahu, která má být zprovozněna do konce srpna a připojena všechna velká města ČR.
Přečíst celý článekHospodářské výsledky Aquasoftu za první pololetí
Společnost Aquasoft dosáhla v prvním pololetí roku 2009 výnosů ve výši 130 miliónů korun. Firma zaznamenává nárůsty ve většině klíčových hospodářských ukazatelů a potvrzuje tak, že je v dobré kondici.
Přečíst celý článekLivePerson a Genesys pro inteligentní marketing
LivePerson a Genesys představují řešení kombinující výhody inteligentního on-line marketingu, který umí identifikovat a zaujmout perspektivní zákazníky, se službami profesionálního centra péče o zákazníky.
Přečíst celý článek