Novinky

Zyxel rozšířil službu Next Business Day na výměnu produktů

Společnost Zyxel začala nabízet rozšířené záruky „Next Business Day“ na výměnu porouchaných produktů. Služba se vztahuje na vybrané produkty a zákazníkům je dostupná ve dvou variantách.

František Doupal
Zdroj: Zyxel
  • 10. 12. 2015
  • 1 min
Zyxel rozšířil službu Next Business Day na výměnu produktů

Služba Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS) je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky Zyxel a produkty určené malým a středním podnikům. Servisní středisko odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla závada oznámena a uznána. Po obdržení náhradního produktu zákazník zajistí vrácení vadného výrobku.

Vedle standardní bezplatné služby nabízí Zyxel pro kritická síťová zařízení zpoplatněnou službu Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD), která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den. Službu lze aktivovat zakoupením servisní licence a jejím přidružením k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak Zyxel garantuje odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy je problém nahlášen.

V případě služby NBDD (doručení v následující pracovní den) a související servisní licence je povinná registrace na partnerském portálu, kde rovněž získáte další doplňkové informace.

„Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat,“ doplnil Martin Bratičák, head of channel CEE, Zyxel.