Zyxel inovuje partnerský program

7. 5. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Zyxel představil nový způsob odměňování a motivování svých obchodních partnerů. Upravený celoevropský partnerský program namísto důrazu na výši tržeb vychází z četnosti nákupů, a proto je výhodný i pro menší prodejce, ale nadále nabízí řadu výhod.

Systém zahrnuje tři různé úrovně partnerství: prodejce, autorizovaný partner a prémiový partner. Nový partner do programu vstupuje jako „prodejce“ a podle četnosti nákupů postupuje na vyšší úrovně. Dlouhodobí partneři mohou do programu vstoupit na základě své historie nákupů v předchozím roce. Díky tomu jsou stávající partneři odměněni za loajalitu a současně mají noví členové prospěch z partnerství se Zyxelem bez ohledu na to, jak vysoká je průměrná hodnota jejich nákupu.

K hlavním charakteristikám programu patří řada motivačních pobídek, benefity a průběžná komunikace se společností Zyxel. Na účet daného prodejce na partnerském portálu Zyxel se přidělí po každém nákupu bonusové body. Následně za ně lze pořídit odměnu ze široké nabídky katalogu – například tablety, fotoaparáty, vybavení pro volnočasové aktivity a poukázky na produkty Zyxel. Další body lze získat za účast na promoakcích, které Zyxel v průběhu roku vypisuje. Portál obsahuje rovněž sekci pro registraci obchodů, nabízející mimořádné slevy a v případě potřeby také přístup k vylepšené správě účtu a technické podpoře.

Martin Bratičák, head of channel Zyxel CEE, uvedl: „Příliš mnoho partnerských programů cílí pouze na velké prodejce a pomíjí ty, kteří nepřinášejí největší obchody. My jsme chtěli náš program změnit tak, aby neodměňoval jen největší odběratele, ale aby výhodnost spolupráce se Zyxelem pocítili všichni naši partneři.“

Další klíčovou složkou programu je trvalý závazek investovat do partnerů formou technické podpory, poskytování informací a školení. Aby odběratelé efektivně zvládali všechny aspekty našich produktů, zahrnuje partnerský program technologické kurzy, program elektronického učení online i technické služby. Martin Bratičák doplnil: „Kromě našeho nového přístupu k odměnám pro partnery jsme zavedli také zcela nové benefity a úrovně podpory tak, aby naši partneři mohli zákazníkům poskytovat co nejlepší služby. Právě díky této dodatečné podpoře a investicím je Zyxel tak atraktivním partnerem pro prodejce a distributory.“

Štítky: 

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více