Zásilkovnu využívá více než 3 600 e-shopů

13. 2. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Zásilkovna.cz)
Zásilkovna ve vánoční špičce odbavila desetinu toho, co v této době odbavuje Česká pošta. Navíc 65 % z nich doručila ten samý den, 98 % pak do druhého dne. Ve stejném měsíci padl také další významný milník – po třech letech provozu přepravila služba miliontou zakázku.

Co do počtu odbavených zásilek se tak stává nejvýkonnější službou a zároveň zůstává nejrozšířenější sítí pro výdej zásilek v České a Slovenské republice.

Možnost osobního odběru se stává stále důležitějším atributem při nákupu v e-shopu. Svoji roli hraje jak ekonomická stránka nákupu, tak zákaznický komfort spolu s možností ověření si jakosti nebo proporcí zboží při vyzvednutí před jeho zaplacením. Zásilkovna dlouhodobě rozšiřuje svoji síť výdejních míst Zásilkovna point - v současné době jich je v Čechách a na Slovensku 122. Služba umožňuje zasílat zboží levněji než většina klasických dopravců, a je tedy vhodná i pro malé zásilky s cenou do 150 korun. Za balík zaslaný z centrály na libovolný Zásilkovna point zaplatí e-shop pouze 35 korun, tuto cenu navíc Zásilkovna dlouhodobě garantuje a od svého založení ji nenavyšovala.

Možnost doručovat zboží na Zásilkovna pointy v současné době nabízí více než 3 600 e-shopů a jejich počet s každým měsícem roste. Podle Simony Kijonkové, zakladatelky Zásilkovna.cz je to důkazem, že model služby plně vyhovuje současným potřebám trhu. „Pokud si udržíme současné tempo růstu, přepravíme v letošním roce více než milion a půl zásilek,“ řekla Kijonková. „Růst nám navíc dává silnou motivaci pro vylepšování služeb na Zásilkovna pointech a spouštění dalších projektů – dva zásadní chystáme na první pololetí tohoto roku.“