Zajímá vás budoucnost tisku po pandemii? Připojte se na virtuální festival od Canonu

7. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Atraktivní mix praktických rad, inspirativních přednášek, živých ukázek produktů a vhledů do nejnovějších trendů v oblasti produkčního tisku. To bude Make It, virtuální festival, který pořádá společnost Canon od 8. do 17. června 2021.

Stávajícím i potenciálním zákazníkům a odborníkům ukáže cestu, jakou se bude segment produkčního tisku ubírat v blízké budoucnosti a jaké trendy přetvářejí tento trh po roce a půl zásadních celosvětových změn.

Účastníci festivalu z řad firemních tiskařských týmů nebo poskytovatelé tisku si díky virtuální formě mohou sami uzpůsobit program dle zájmů a obchodních potřeb. Podrobný program ještě odhalen nebyl, pořadatelé ale slibují pestrý výběr „základních kamenů“, na nichž bude moci každý účastník postavit budoucí úspěch svého podnikání.

„Naším záměrem je poskytnout tiskařským podnikům všech velikostí návod, jak se zorientovat v současné překotně se vyvíjející době a vytěžit z ní maximum pro svůj byznys. Byli jsme svědky odhodlání a nezdolnosti lidí, kteří pracují v tomto segmentu, a právě takové příběhy chceme během festivalu ukázat. Program je velmi flexibilní a každý zde najde inspiraci, a snad i energii ke zvládání všech budoucích výzev. Právě těžké časy mohou být odrazovým můstkem k zákaznickému úspěchu, inovacím a ještě větší kreativitě,“ uvedla šéfka komunikace Canonu ve střední Evropě Eva Kučmášová.

Světoznámí řečníci i nové produkty

A kdo na festivalu Make It vystoupí? Praktické rady, jak inspirovat zákazníky a urychlit zotavení podniků po pandemii, poskytnou nejpovolanější osoby v tiskařském průmyslu z celého regionu EMEA. Navrch Canon přizval tři světoznámé řečníky Reného Caraoyla, Penny Malloryovou a Simona Alexandra Onga, jejichž motivační přednášky se budou týkat obnovování firemní kultury, mentální houževnatosti nebo způsobu, jak využít překážek ve svůj prospěch.

Nebudou pochopitelně chybět ani produktové novinky od Canonu v segmentu profesionálního tisku. Účastníkům festivalu budou předvedeny třeba dvě nové automatizační jednotky pro digitální barevné tiskárny řady imagePRESS C10010VP, zaměstnanci interních tiskařských týmů ocení kreativní potenciál multifunkčních tiskáren imagePRESS C170, které usnadňují přechod na hybridní způsob práce.

Zastoupen bude i segment produkčního tisku, a to velkoformátovými modely z řad imagePROGRAF TZ-30000 a imagePROGRAF TX. Ty jsou ideálním řešením pro tisk vysoce kvalitních výkresů CAD/GIS, nákresů, plánů nebo plakátů. Canon rovněž během festivalu ukáže DreamLabo 5000, první produkční inkoustovou fototiskárnu, a nové cloudové řešení pro automatizované zadávání a správu zakázek, které osloví hlavně menší dodavatele.

„Přidanou hodnotou festivalu je i sdílení zkušeností, které mají lidé zodpovědní za marketingové rozpočty s novou úlohou tisku v rámci svých kampaní. Tyto zkušenosti jsme nasbírali během uplynulého roku u 235 respondentů z devíti zemí regionu EMEA a s tím, jak se globální ekonomika po dlouhém útlumu nadechuje, se stávají pro firmy čím dál aktuálnějšími,“ uzavřela Kučmášová.

Více informací o virtuálním festivalu Make It najdete na tomto odkazu, kde je možné se zaregistrovat jako účastník. Veškerý program bude probíhat v anglickém, německém, francouzském, španělském, italském a ruském jazyce.

Profilová karta firmy

Canon CZ s.r.o.

Canon CZ s.r.o.

Společnost Canon CZ s.r.o. je přímým zastoupením Canon Inc., světového dodavatele tiskových a kopírovacích systémů, počítačových periférií, foto-video techniky a dalších optických zařízení. Své působení na českém trhu zahájila v roce 1994 s cílem zastřešit a podpořit dealerský prodej a jednotně tak prezentovat výrobky značky Canon českému zákazníkovi. Po krátkém působení vznikla potřeba aktivnějšího přístupu k trhu a Canon CZ s.r.o. zahájil v roce 1996 aktivní prodej foto-video techniky a o necelý rok později i digitální černobílé a barevné tiskové technologie.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

HP Instant Ink přináší domácnostem tisk formou služby za měsíční poplatek

28. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Služba Instant Ink nabízí jednotlivcům a rodinám jistotu vždy dostupného tisku. Nabídka se vztahuje na laserové i inkoustové tiskárny a zákazníkům umožňuje vybírat z různých tarifů podle jejich potřeb. Řešení zároveň zajistí doručení nového spotřebního materiálu v momentě, kdy začne docházet. Čtěte více

Firmy na křižovatce mezi novými zákazníky a zapomněním. Pomůže „odepsaný“ tisk?

22. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Jak dnes využít rozpočet na marketing efektivně? Podle průzkumu společnosti Canon, do nějž se zapojilo 235 marketingových ředitelů z devíti zemí Evropy a Středního východu, může správnou cestu nabídnout v digitální době opomíjený tisk. Čtěte více

Velkoformátový tisk aneb Věk zakázkového designu

2. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Ještě před propuknutím pandemie se designové disciplíny stále výrazněji pohybovaly od lineárního a analogového světa k digitálnímu a programatickému. Tisk a tiskový design nebyly v tomto směru výjimkou. Reakce na covid-19 tento dále trend urychlí. Čtěte více
Bruce Leistikow, Product Marketing Director společnosti Y Soft

Výhody přesunu tiskových služeb do cloudu

24. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Y Soft)
Přesun tiskových služeb do cloudu je ve firmách aktuálním tématem diskuzí mezi ICT týmy a vedením. Poté, co Microsoft představil službu Universal Print, diskuze ještě zesílila. Možnost správy tisku prostřednictvím cloudu se dostala do popředí v souvislosti se snahou firem o digitální transformaci. Pomyslnou brzdu ovšem tvoří rizika vyšších nákladů a zatížení zaměstnanců ICT oddělení. Čtěte více